ShadedVoid Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Når jeg drikker vann så kjenner jeg at det begynner å kile i halsen. Jeg synes dette er et problem siden jeg har lyst til å begynne å drikke mere vann i steden for saft og brus. Er det en mulighet for å få kilingen til å forsvinne? Jeg veit ikke om dette er normalt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er du forkjølet? Da har jeg det samme «problemet». Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er du forkjølet? Da har jeg det samme «problemet». Dette stemmer for meg også. Er du allergiker, trådstarter? Jeg er allergiker og sliter litt med "klump i halsen" nå på vårparten. Er kilingen kun for vann og ikke for saft og brus, forresten? Lenke til kommentar
ShadedVoid Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har ingen allergier, og kilingen kommer kun når jeg drikker vann og det virker ikke som om det spiller noen rolle om jeg er forkjølet eller ikke for jeg får det stort sett hele tiden når jeg drikker vann. Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå