Gå til innhold

Tråden for kreative, slemme ting du har gjort i spill


Anbefalte innlegg

Kanskje er jeg en forstyrret person, men jeg elsker å være slem i spill. Jeg innrømmer glatt at jeg kan være litt ondskapsfull til tider, til og med. Nei, jeg snakker ikke om spill er der det er meningen at vi skal være slemme (Manhunt, f.eks), men i helt vanlige spill. Jeg håper jeg ikker er den eneste, så jeg tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi utveksler erfaringer. Tross alt er det jo bare uskyldig moro så lenge det bare er spill. :) La meg begynne.

 

 

Just Cause 2

Hadde det mye moro her. Jeg har brukt altfor mye tid på å vente ved siden av veien til en stor lastebil kjører i en retning og en motorsykkel eller scooter kjører i den andre retningen. Akkurat i det de passerer hverandre fester man en grappling hook i begge to.

 

En "oppgradert" versjon er å første skape litt trafikk kaos, så bilene må vente en liten stund. Fest så en tilfeldig intetanende fotgjenger til en bil og vent til bilen kjører.

 

Eller hvorfor ikke være litt mer aktiv? Skyt alt mulig rundt deg til en fiende på motorsykkel dukker opp. Vent til han går av sykkelen, fest ham til den, stjel den og kjør. Hihi. Spesielt moro om du drar ham gjennom skogen, eller tar en sladd så han flyr inn i veggen. Selvsagt mens han ennå er i live. :p

 

Lei offiserene? Hvorfor ikke ta litt overkill? Bare finn et fly (helikopter går også, men er ikke like morsomt). Sikt deg inn på en offiser og sørg for å hoppe ut akkurat i tide. :p

 

Batman: Arkham Asylum

Sprengstoff er moro. Sprengstoff som eksploderer når fienden kommer for nært er veldig moro. Å legge sprengstoff på bakken og bruke Batclaw for å dra en intetanende fiende oppi sprengstoffet er priceless.

 

Fiender står på en høy kant. Batman kan kaste fiender. Trenger jeg si mer?

 

Et sted i spillet har vi vann med strøm i. Tro om du klarer å kaste en fiende oppi der? :p

 

Heng en fiende i en gargoyle. Legg sprengstoff under ham. Slipp ham ned.

 

Assassin's Creed 2

Først, pek deg ut et høyt hus det er lett å klatre opp på. Jo høyere, jo bedre. Deretter angriper du en vakt, sivil eller noe sånt. Vaktene vil komme etter deg, så klatre opp på huset du pekte ut. Når vaktene klatrer opp etter deg kan du lett gripe dem og kaste dem. Hihi...

 

Å kverke noen er jo selvsagt ikke lov med mindre det er selvforsvar. Men visste du at du kan terge folk så de angriper? Det er fortsatt ikke lov å angripe noen, men det gjelder jo for dem også. Og det er slettes ikke alltid de har vett til å gi seg, selv når vaktene herjer litt... Kast en mynt mellom vaktene og den sivile, og med litt flaks vil en drøss andre sivilie også blande seg inn, og kaos oppstår.

 

Prototype

Som i AC2 kan du kaste folk. Forskjellen er at her kan du kaste gamle damer fra høye bygninger. Langt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- I Sims 2 ringte jeg etter en rørlegger. Da han kom muret jeg ham inne og lot ham sulte ihjel. Karma slo til, da, siden han ble et gjenferd i huset og skremte vannet av hele familien.

 

- I Olivion utryddet jeg en hel by. Har bilder av massakren.

 

Hm, var det det hele?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Slenger hodet på idioter i vegger på Splinter Cell Conviction. Utallige onde The Sims sofabranner. Gå ned folk i GTA IV slik at de detter på sjøen.slår ihjel alle grunter i Halo istedenfor å skyte dem. Osv. Det er veldig avslappende når man er frustrert. Skyhøy leie i Fable II.

 

Når begeret renner over...

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

I Fable 2 giftet jeg meg, hadde sex med kona mi, dro henne med til et tempel og ofra henne. :whistle:

OMFG haha!

 

I GTA; San Andreas tok jeg koder for unlimited ammo og kode slik at jeg hadde sniper og varmesøkende rocket launcher. Deretter fløy jeg over et hustak og slapp meg ned i fallskjerm. Der lå jeg og sprengte biler og snipet nå folk. Holdt på til 6 stjerner. Greit med varmesøkende raketter.

 

The Sims 2: kjørte livene til alle de familiene som er klare når du starter rett til helvete og brente alle husene i en by.. Hyggnes tror jeg. A sunday well spent

Lenke til kommentar

Da jeg ødela en by med atomvåpen i Fallout 3

 

Jeg tror jeg er ond i absolutt alle spill jeg spiller. Dante's Inferno, Falbe spillene, Fallout 3. Til og med i FIFA spillene gjør jeg alt jeg kan for å skade de andre spillerne :ermm:

 

Husker et fotballspill fra 1999 eller noe. Man kunne fly-kicke andre spillerne i hodet. Bare å sette dommeren på blind, og kose seg :whistle:

 

Og selvføglelig the sims, hvor jeg fikk dem til å hoppe i et basseng, for så å ta vekk stigen opp igjen

Endret av mikaelvr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tok livet av istedenfor å redde "Little Sisters" i Bioshock.

Road Rampage i GTA spillene, lage total mayhem å gå for en sabla killing spree.

Lenke til kommentar

Husker en episode i Lord of the Rings Online som definitivt kvalifserer. Jeg spilte burglar og var i en gruppe med fem andre. Av en eller annen grunn syntes jeg de var idioter, og vi var i et område med farlige fiender. Jeg snek meg bort til en av dem, angrep, løp tilbake til de andre på laget og bruke hide in plain sight. Det ble ikke akkurat populært... :p

Lenke til kommentar

Spesielt to episoder jeg husker godt;

 

World of warcraft. Sto å venta på båten fra Thermore og over til Kalimdor da jeg som prest utfordra en annen på båten til duell. Han aksepterte og jeg mindcontrolla han og hoppet av båten. Fikk noen sinte whispers etterpå...

 

En annen gang var på LAN da vi spilte Star Wars Jedi Academy tror jeg. Tok navnet på en BOT og samme skin, slik at de andre trodde jeg bare var en BOT. Bukte mindgrip på broren min og holdt ham over kanten til et stup helt til jeg slapp. Han trodde lenge det var en bot som gliste til ham, som han sa, til stor latter for resten av gjengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...