spøkelset Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Får store røde utslett etter å ha berbert meg. Har prøvd det meste jeg vet om: -høvel, maskin, vanlig skum, parfymefri skum, parfymefritt etterbarberingssvann, spesialfuktighetskrem fra apotek (locobase)... barberer selvfølgelig MED hårene. Noen som sliter med det samme og har tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Vi har en egen barbertråd her på forumet hvor du garantert kan finne gode råd. Barbertråden Endret 5. mai 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har du vurdert tradisjonell våtbarbering? Høres sikkert rart ut, men det er ofte mer skånsomt for huden enn Mach3-høvlene. Ta en kikk i denne tråden og se hva du tror. Barbershop.no har uansett kanskje noe som kan hjelpe deg mot utslettet. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar
Gjest Stine Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 det skyldes betennelse i hårrøttene. jeg har nettopp vært på party hos ei venninne. der solgte de cosmopharma produkter og hun demonstrerte et foam som renser huden, men som også brukes som barberingsskum. dette skulle forhindre, forebygge og fjerne røde prikker fordi skummet renset huden. tror det het noe med facial og foaming mousse.. du får i hvertfall helt sikkert kjøpt det via nettbutikken hennes. sto på katalogen, så jeg bare limer den inn her. så får du se om du finner noe som kan hjelpe. www.cosmopharma.no/no58759 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ett av de desidert beste stedene og tidspunktene å barbere seg er i badstu. Etter en skikkelig omgang i badstua er skjegget blitt mykt av varmen og svetten fungerer utmerket som barberskum. Hvis man ikke har badstu så er det kanskje en litt dyr metode, men hvis man har tilgang til badstu så anbefaler jeg alle og prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå