mark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/05/nyheter/innenriks/trafikkulykke/11597951/ helt utrolig syn... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man trenger altså ikke være særlig smart for å få jobb som buss-sjåfør. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man trenger altså ikke være særlig smart for å få jobb som buss-sjåfør. Jeg trodde sjåførjobbene hos Norway Bussekspress hang relativt høyt. Er kanskje bare ansiennitet det går på. Lenke til kommentar
Megastein Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Morsomt at sjåføren faktisk prøvde! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror jeg har en anelse om hvilket bilde som kommer til å henge på pauserommet deres fremover... Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Man trenger altså ikke være særlig smart for å få jobb som buss-sjåfør. Jeg trodde sjåførjobbene hos Norway Bussekspress hang relativt høyt. Er kanskje bare ansiennitet det går på. Det gjør egentlig det. Har inntrykk av at de aller fleste sjåførene deres er veldig gode. Vi får skylde på at han hadde en dårlig dag. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hadde det vært noe tak i passasjerene så hadde de løftet bussen rett vei igjen. Det gjorde vi i gamle dager når en bil stod i veien for trikken i Oslo. Da gikk gjerne noen håndfaste passasjerer ut og lempet bilen ut av sporet. Men så ble Sporveien nervøse for erstatningsansvar, og så ble det slutt på det. Nå er det kanskje litt verre å løfte 10-15 tonn med buss enn en liten bil... Geir Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hadde det vært noe tak i passasjerene så hadde de løftet bussen rett vei igjen. Det gjorde vi i gamle dager når en bil stod i veien for trikken i Oslo. Da gikk gjerne noen håndfaste passasjerer ut og lempet bilen ut av sporet. Men så ble Sporveien nervøse for erstatningsansvar, og så ble det slutt på det. Nå er det kanskje litt verre å løfte 10-15 tonn med buss enn en liten bil... Geir Alternativt burde bussjåføren her innsjå at dette var ei tabbe og bøte på dette ved å evakuere ut passasjerane, sette bussen i revers og rygge seg godt ned i skråninga slik at ambulansen (og brannbilen) kunne tatt seg forbi. Ut ifrå bildet så ser det ikkje ut som at bussen står direkte fast, er nok meir det at bussen ikkje kan kjøyre framover utan å treffe fjellveggen og ikkje kan rygge utan å kjøyre utfor vegen. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Han kom seg jo dit, da må han jo kunne komme seg ut også. Men hva vet jeg. Jeg har aldri funnet på å snu et kjøretøy på et sted som er anslagsvis 2-3 meter smalere enn lengden på kjøretøyet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nyheten har spredd seg til Failblog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå