tho_kva2 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg trenger en pulsklokka, noen som har noe å anbefale? Ser at RS400 har fått bra i tester, men kansje noe dyr!? Burde jeg legge så mye i klokka når jeg først er i gang? En annen ting, følger det med sånn belte på den jeg linket til? Ser ikke at det står noe fra eller til.. - tho_kva2 ## topic endret av ilpostino ## Endret 6. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Alle Polar-klokker leveres med pulsbelte. Alle Polar-klokker er bra. det er stort sett funksjonalitet som skiller de forskjellige modellene. En av de store fordelene med RS400 er at den har støtte for 5 intensitetssoner, men om du skal ha veldig stor nytte av dette bør du både få satt opp og målt laktatprofil med jevne mellomrom, samt drive langsiktig logging, analysering og planlegging av treninga di. Om du ikke har alt for høye ambisjoner vil en modell med god stoppeklokkefunksjonalitet (styr unna CS-serien!) i tillegg til selve pulsmålingen være bra nok. Noen modeller har også innebygd sykkelcomputer, som kan være praktisk hvis du uansett skal ha sykkelcomputer på sykkelen din. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 ok, hadde vel vært greit med en som også funker som sykkelcomputer ja.. Hva mener du med intensitetssoner? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Kjøp Garmin forerunner 310XT. Den har alt du trenger i en pulsklokke, GPS og i tillegg er den ANT+-kompatibel. Det vil si at du med sykkelfeste kan koble til bl.a. kadens- og wattmåler på sykkelen. Evt. kjøp Garmin Edge 500 om det er sykkel som er hovedfokus. Den kan festes på Forerunner armlenken om du vil løpe med den også. Har selv Edge. si fra om du vil ha mer info om den. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Sykkling er vel hovedfokuset, skal bli i hvert fall ER fortsatt åpen for modeller, så mer info blir gladelig tatt i mot! Lenke til kommentar
opar Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Og hvorfor skal han styre unna cs-serien? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 fordi den ikke har mulighet for å ta rundetider. Da er den ubrukelig til løpetrening. Jeg lånte en på en intervalløkt mens min egen S510 var inne til batteribytte, og holdt på å få noia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå