salamishit Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 My Dying Bride - For You spessielt intro riffet Dimmu borgir - serpentine offering For you høres rått ut , får prøve å lære det ^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Riffet i begynnelsen av Ain't Talkin Bout' Love av Van Halen er ganske tøft. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Van Halen - Ain't talking 'bout love Thin Lizzy - Don't believe a word Dio - Rainbow in the dark Tenacious D - The Metal Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Det er bare å slenge på flere sanger her, blir aldri nok Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kiss - Mr. Speed Vanvittig tøft riff. Fenger som faen. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 KISS - God Of Thunder Motley Crue - Kickstart My Heart Megadeth - Symphony Of Destruction TOTO - Hold The Line The Darkness - I Believe in A Thing Called Love Etter min mening noen av de bedre riffa som ikke krever alt for mye for å kunne lære seg Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Muse - Knights of cydonia Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Dum Dum Boys - Splitter Pine (main riff) TNT - 10,000 Lovers (intro) Stage Dolls - Love Cries (main riff) Dimmu Borgir - Puritania Satyricon - Fuel for Hatred Og så en låt jeg tror jeg aldri blir lei av å spille: Det meste er ganske simpelt i låta, men refreng-riffet - om enn simpelt - er fantastisk brutalt med gitaren stemt i Drop-B... Endret 10. september 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 fant et rått riff: http://www.youtube.com/watch?v=RFlb8ROYFRs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå