Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg pedofil?

Gjest jest

Anbefalte innlegg

Gjest jest

Hei

I utgangspunktet er jo dette en smal sak å finne ut av, men også her finnes det komplikasjoner, har jeg funnet ut.

Saken er slik at jeg kanskje kan komme til å ha sex med ei jente på 19 år til helgen, ikke noe galt her, problemet er bare at hun har en form for hjerneskade som gjør at hun mentalt er på 13 - 14 års stadiet. Jeg selv er 19 år og har ingen form for hjerneskade. Vil det være pedofili å gå til sengs med henne?

Setter stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det syns jeg ikke.

Greit nok om dama fatisk hadde vært 13-14 år, men ikke når dere er like gamle.

Hva slags hjerneskade er det snakk om egentlig?

Er vel egentlig det spørsmålet som spiller den store rollen her.

Lenke til kommentar
Gjest jest

Er ikke helt sikker, men man kan vel si at hun er en smule tilbakestående. Tror rett og slett hun lærer tregere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Gjest .....

Dummeste jeg noen gang har hørt hittil,

"Nei, du er ikke pedo utifra det du sier.. Tenk over et barn på 13 år, ville du klart å tenne på dette barnet? Det er svaret på spørsmålet ditt."

kunnskapen her om pedo/ikke pedo ligger jo i nivå med apekatter.

Lenke til kommentar
Gjest .....

Søk på nettet, søk pedofil eller noe sånt, men det vil komme ett svar de fleste her sannsynligvis ikke vil klare og takle, synd det er så lite viten blandt folk om ka pedo/ikke pedo er, alle går under samme kam, det er veldig veldig synd, jeg tyr nu til Human nature, hvis dere forstår, (noe jeg egentlig ikke forventer).

Lenke til kommentar
Gjest Anonym

Pedofili har egentlig ingenting med alder å gjøre. Hadde man rent hypotetisk tent på en 4 åring med fullt utviklet kropp er ikke det pedofili (selv om dette selvfølgelig også er ulovelig). Pedofili er når man tenner på barn i form av deres kropp,ikke det faktiske tallet. Selv om dette ikke er snakk om pedofili, har jeg likevel noen betenkeligheter med motivet ditt bak det hele. En 13 åring er ikke mentalt klar for å ha seksuell omgang med noen, og hvor oppegående er hun i forhold til sex?

Samtidig skal du vite det at hennes foreldre kan anmelde deg hvis de finner ut av dette. ettersom hun har en mental alder på 13 år vil det si at hun ikke er myndig av lov, og foreldrene har fortsatt muligheten for å ta slike avgjørelser for henne. De kan uten problem prosedere på at du utnyttet en mentalt tilbakestående jente seksuelt, og da er du fucked for å si det mildt. :)

Hvorfor skal du egentlig ha sex med denne jenta? Hva med å finne deg en jente som er på samme alder både mentalt og rent fysisk? Greit nok at gutter er litt "tregere" enn jenter generelt, men dere må da likevel ha minimalt til felles.

Når du tar deg selv i å faktisk vurdere om du er i ferd med å begå en pedofil handling, burde du rygge langt tilbake slik at du ser den store varselslampen! Det du er i ferd med å gjøre er feil på alle mulige måter, uavhengig om det kan gå innenfor kategorien pedofili eller ikke!

Lenke til kommentar

Søk på nettet, søk pedofil eller noe sånt, men det vil komme ett svar de fleste her sannsynligvis ikke vil klare og takle, synd det er så lite viten blandt folk om ka pedo/ikke pedo er, alle går under samme kam, det er veldig veldig synd, jeg tyr nu til Human nature, hvis dere forstår, (noe jeg egentlig ikke forventer).

Og svaret er? Jeg er for øvrig en av de som over hodet ikke har planer om å svartmale alle pedofile mennesker, og jeg vet også at pedofili ikke er synonymt med seksuell overgriper. Gi meg heller ditt synspunkt på hva du mener pedofili er. Her unngår du kun spørsmålet mitt.

Endret av Kataton
Lenke til kommentar
Gjest .....

Det er en seksuell tilstand der en voksen tiltrekkes hovedsakelig eller utelukkende av unge mennesker i puberteten, det vil si mellom 11 og 16 år. Dette er et lite utbredt begrep,(SOM ER VELDIG VELDIG IDIOTISK) og mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile som beskriver tiltrekning til mennesker som er pre-pubertale, altså ca. før de er 11-12 år, men som gjerne blir brukt for alle som tiltrekkes av mennesker under den seksuelle lavalder.

Lenke til kommentar

Jeg er innenforstått med begrepet hebefili. Dette med begrepsforvirringen mellom pedofili og hebefili har jeg selv drevet og nøstet opp i for andre brukere her på forumet ved tidligere anledninger. Hvor er det egentlig du vil med disse innleggene dine? Var det kun for å presisere at det finnes en distinksjon mellom disse to begrepene? I så fall spiller det liten rolle, når denne jenta trådstarteren nevner er på samme mentale plan som en under den seksuelle lavalderen, da det ifølge majoriteten uansett er uetisk og ikke minst lovstridig (å utnytte noen som ikke er ved sine fulle fem for sex). Det er greit at du ønsker å forklare begrepene, men jeg mener det ikke er berettiget å komme med bombastiske uttalelser som "dette er det dummeste jeg har hørt", når det kun gjelder en semantisk klage. Bak en slik uttalelse bør det foreligge noe mer substansielt.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym

Så fucka samfunnet har gjort unge jenter idag så er de mentalt sett ikke klar og ha sex før dem er 18 år, det gjelder de fleste da, har hadd sex med en 14 gammel jente som va mer enn nok klar klar mentalt sett, ikke kom og fortell meg noe anna.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...