Tå. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Har planer om å bruke den neste måneden på lesesalen. Starte klokken 8 og sitte til sent på natt. Problemet er mat. Tørre brødskiver med trønderfår blir litt kjedlig i lengden og sparepengene har ikke godt av å forsvinne i kantina hvor en liten kopp kaffe koster 8 kroner. Så hvilke alternativ har man? Hva slags enkel mat kan man lage hjemme(helst i løpet av et par min ) og som holder seg og smaker godt? Og om det ikke var klart nok, ta med på lesesalen. Kom med gode ideer! Endret 5. mai 2010 av toeblast Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pølser. På termos. Oi, tror jeg elsker deg! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Pølser. På termos. Pølsebrød i sekken og ketchup stjeler man fra kantina? Lovende ide. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 artig tråd ^^ pleier lage polarbrød med salami og ost ikke det billigste men, unner meg noe godt i eksamenstida Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pølser. På termos. Pølsebrød i sekken og ketchup stjeler man fra kantina? Lovende ide. Fungerer ganske bra. Pølser. På termos. Oi, tror jeg elsker deg! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Wraps. Kutt opp løk, paprika, squash, bønner og hva annet du har av grønnsaker, stek det på panna med med masse krydder. Evt. kan du blande det med ris om du vil ha enda mer "mat" i det. Ruccola er også godt opp i. Lag masse wraps og ta med. Holder seg i flere timer, er billig og smaker like godt kaldt. Endret 5. mai 2010 av Tabris Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Wraps har jeg aldri tenkt på, tror kanskje jeg skal teste det i morgen. Hørtes veldig smart ut, lei av tørre brødskiver og overpriced kantinemat Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Et annet alternativ er å lage sunne og mettende muffins med havregryn, linfrø og slikt oppi. Knuser du en banan oppi blir den saftig, og blander du oppi en del kakao så smaker den godt selv om den er sunn. Og disse holder enda lenger enn wraps. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette vil jeg gjerne høre mer av! Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Pitabrød! <3 Tror de fleste billigmerkene har. Og akkurat på sånt så smaker det likt om det koster ti eller førti kroner pakken. Pitabrødene kan du fylle med det meste, egentlig. Skinke, ost, salat, mais, ananas, kjøttdeig, agurk, sjokoladepålegg, honning (kanskje ikke kombinere alt på en gang, men bare fantasien setter grenser!) Eller hva med couscous? Det er ikke så dyrt for en pakke, og det blir ganske mye av det! Følg anvisningene på pakken for tilberedning. Så tar du på litt krydder (sånn digg urtesalt i oransje boks er min favoritt) og så blander du inn litt skinke, for eksempel. Og kanskje litt grønnsaker. Nam nam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå