yates56 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei! Sliter noe J*VELIG med å få kjøpt mw2 stimulkus plack eller noe på ps store. Har prøvd på på ps3'en og på playstation.no eller noe. Dette kommer opp etter å ha fylt inn kort info osv: The credit card information cannot be updated. Check your PlayStation®Network account information, and then contact technical support for assistance. HAr prøvd med 4 eller 5 forskjellige kort uten at det hjelper. Noen forslag? Lenke til kommentar
McNugget3000 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Gå hit: https://store.playstation.com/login.gvm og legg til penger. Jeg måtte endre en ø til oe i adressen på visa-kortet for å få det til. Endret 5. mai 2010 av McNugget3000 Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vært der og kommer samme feilmelding. Ikke noe æøå i navn eller addresse........ Rare greier det her ass. Finner heller ikke no telefonnummer til telefonsupport.... Lenke til kommentar
McNugget3000 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg prøvde igjen nå og jeg fikk det heller ikke til. Jeg fikk denne meldingen da jeg prøvde å legge inn penger: An unexpected error has occurred. Please try again later. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Etter mange forsøk gikk jeg bare inn på view download og vips, så var der til nedlasting. Det dukket opp mange filer, så sjekk koden til disken (står både på koveret og disken). Det var PSN error 80023103 jeg fikk hele tiden. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Det var den erroren jeg fikk i starten, men etter en god del forsøk så kommer det bare: The credit card information cannot be updated. Check your PlayStation®Network account information, and then contact technical support for assistance. Får dette idag også. Jaja, jeg får prøve å ringe inn til Playstation og høre hva de sier. Noen som vet hva nummeret inn der er? Endret 6. mai 2010 av yates56 Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 The credit card information cannot be updated. Check your PlayStation®Network account information, and then contact technical support for assistance. Det betyr at kontoen din er "låst" fordi du har prøvd for mange ganger i løpet av en kort periode. Anti theft system. Men kom du noengang i land? Jeg får ikke mitt VISA kort godtatt uansett hva jeg gjør. Umulig å kjøpe PSN Plus siden jeg ikke får mitt VISA kort godtatt. Utrulig teit greie dem har gjort. For kortet har virket i et år nå, kjøpt flere ting via PSN tildigere. Men dem har laget til noe ny sjekk, som rett og slett ikke virker med mitt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå