Gå til innhold

BK:.mere "seascape"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var ikke dum. Fargene og kontrastene er passe. Her synes jeg du har fått til forgrunnen bra, og selve havet er greit, litt uvanlig at det ser ut som om det er av melk ;)

 

Det eneste som jeg kunne tenkt meg anderledes, var noe mer skyer på himmelen. Men der gjør kanskje du også?

Lenke til kommentar

Denne var ikke dum. Fargene og kontrastene er passe. Her synes jeg du har fått til forgrunnen bra, og selve havet er greit, litt uvanlig at det ser ut som om det er av melk ;)

 

Det eneste som jeg kunne tenkt meg anderledes, var noe mer skyer på himmelen. Men der gjør kanskje du også?

 

ja, havet blir lett litt lyst ved slike bilder og mer skyer er nesten alltid ønskelig.Håpet på mer dramatisk himmel når jeg dro ut for å ta disse bildene:)

Lenke til kommentar

ja, havet blir lett litt lyst ved slike bilder og mer skyer er nesten alltid ønskelig.Håpet på mer dramatisk himmel når jeg dro ut for å ta disse bildene:)

Det er sjeldent at været samarbeider, så det er ikke uten grunn at de mest iherdige natur-fotografene venter i uker eller måneder ...

 

Men jeg vil tro at hvis himmelen er mer samarbeidsvillig (bl.a. mere skyer) så vil også sjøen bli mørkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...