sinnaelgen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 hvordan kontakte samsung support via epost når kontaktskjemaet ikke fungerer ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det pleier å stå telefonnr på skjemaene som ligger sammens med bruksanvisningen. Dette gjelder de aller fleste, om ikke alle elektroniske produkter man kjøper. Og det er også noe av det første som havner i søpla Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 jeg har et tlf nummer som jeg kan ringge ( står på nettsiden dereses ) likevel vil man vill unngå å stå i telefonkø. man kan i stedet fylle ut et skjema på nettsiden. det har fungert før , men ikke denne gangen. derfor spør jeg etter en direkte epost til Samsung Norge( Norden). problemet mit er å få tak i en versjon av programmet magictune som både virker i Windows 7 og som er kompatibel med skjermen . magic tune premium 3.6 påståes å skulle fungere . Windows 7 godkjenner det ikke . d.v.s programmett kjører men funksjonene er ikke tilgjengelig . kompatibilitet modusen fungerer heller ikke på den versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå