knuhen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tidligere brukte jeg HTC til min siste tytn2, så for 2 år siden begynte jeg med Iphone. Ny har jeg kjøpt HTC HD2 for å teste HTC igjenn etter alt skrytet den har fått, og har i derfor følgende spørsmål: 1. Finner ikke egen aplikasjon til yr, finnes dette ? 2. Har et program på iphone som heter Byline, dette er en RSS leser som også lagrer html sidene, finnes en slik til HTC ? 3. Hva med radio som streamer via w-lan, uten å være avhengig av headsetet og radiodelen i telefonen ? 4. Hva med lignende tv aplikasjon som streamer online ? Ellers syns jeg det er lite aplikasjoner til htc ? Knut Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 HTC HD2 er en Windows Mobile-telefon, så den har såvidt jeg vet en god del færre applikasjoner enn f.eks. HTC Desire, som er en Android-telefon. HTC lager telefoner med ulike operativsystemer, så du kan ikke direkte sammenligne disse. De vil se rimelig like ut pga. Sense-"skinnet" HTC bruker på telefonene sine uavhengig av OSet i bunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå