elvenbow123 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei! Kjøpte nettopp ny ram, cpu og motherboard til min pc! Fikk montert alt sånn delvis utenproblemer, men pcn starter ikke ordentlig. Alle viftene går, inkl Gfx-kort og cpu, og diverse ledlys lyser. Systemet er; ATI Radeon HD 4850 1gb Random 1TB Hdd Intel Core i7 2,8ghz CPU 450 W strømforsyning (ganske så dyr en though 700-800kr) Random D-link nettverkskort ASUS Hovedkort, P6T SE Any idea? For lite strømforsyning? Rammen har jeg foresten Kobla ############### --------------- ############### --------------- --------------- --------------- I de 6 slotsa. ###= Brikke Veldig uvant for meg med 6 slots, so pleaaase, correct me hvis jeg er på jordet! Sånn... Hvis dere trenger mer info så tell me; På forhånd takk for svar ^^ Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Du har rammen i feil slot, sett dem i de 2 røde, nærmest cpu( A1 og B1)! Edit: Litt dumt at du ikke kjøpte et sett på 3 brikker, spesial tilpasset X58 hk. Da hadde du fått utnyttet 3 kanaler. De brikkene er vel ikke over 1.65V, som er max grense til minnekontroller i cpu. Endret 5. mai 2010 av ask99 Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Du har rammen i feil slot, sett dem i de 2 røde, nærmest cpu( A1 og B1)! Edit: Litt dumt at du ikke kjøpte et sett på 3 brikker, spesial tilpasset X58 hk. Da hadde du fått utnyttet 3 kanaler. De brikkene er vel ikke over 1.65V, som er max grense til minnekontroller i cpu. Takk for svar Det funket fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå