mathiasb Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da er det under en uke til eksamen, og jeg begynner å stresse. Har lest pensumbøkene + et par repetisjonsbøker. Noen som har hatt eller skal ha eksamen nå og som har noen tips til hva man bør pugge ekstra godt? Ønsker også link til evt. eksamensbesvarelser hvis mulig. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 KUN les gamle eksamensoppgaver. Altså du må selvfølgelig slå opp i bøkene for å finne svar. Men jeg vil bare pugget det som du finner på gamle eksamensoppgaver fra nå av. Lenke til kommentar
mathiasb Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 KUN les gamle eksamensoppgaver. Altså du må selvfølgelig slå opp i bøkene for å finne svar. Men jeg vil bare pugget det som du finner på gamle eksamensoppgaver fra nå av. Er det et sted på nettet der jeg kan finne eksamensbesvarelser også? Takk for tipset! Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nei jeg vet ikke om noen slik plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå