Gå til innhold

gdfrg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortsiktig: Slanke deg. Spis litt mindre, tren litt mer. Gjerne intervalltrening.

Langsiktig: Regner med du er mellom 14-17, ettersom det gjerne er vi som bryr oss mest om akkurat det der :ph34r: Vil anbefale deg og drite i sixpacken i år. Du sier selv du er ganske slank,la det bli med det. Spise godt, tren HARDt, så kan du heller slanke deg neste år, hvis du fortsatt føler for det.

Vil anbefale deg stronglifts 5x5. Kjempebra styrkeprogram som mange har hatt gode erfaringer med. Er også flere her på forumet som kjører det, hvis du trenger hjelp.

Har selv kjørt typisk 3x15/3x12 "treningssenterprogramm", og er du dedikert vil du helt sikkert få ok resultater, men alltid lurt å bygge god grunnstyrke først!

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan formen din er, er du veltrent med kun litt fett på magen? Er du skinny? Har du for mye fett?

Dritt i sixpacken dette året, fokuser på å bli stærk og muskler, så tar du det opp igjen neste år.

Lenke til kommentar

"six packen min kan ses så vidt"

Han er nokk helt normalt tynne. Drit i sixpacken sier nå jeg! Får du ikke damer uten, får du nok ikke noe særlig mer med :tease:

Så sant, så sant :):whistle:

Damer vil ha en barsk, veltrent kropp. Altså, breie skuldre, sixpack og greie muskler over kroppen. Ikke kun sixpack og ikke noe muskler :p

Lenke til kommentar

Regner med vi har ganske lik kroppsfasong. Like høye, men jeg veger 10kg mer enn deg. Jeg kan også "skimte" six/eight-packen.

Er du fast bestemt på å ha six-pack til sommeren, er det slanking som gjelder. Du må få vekk magefettet. Dette gjør du med å ligge i kaloriunderskudd. Dvs: spis mindre enn kroppen forbrenner. (ca 500-1000 kcal hver dag.

Du bør løfte vekter samtidig for å redusere tapt styrke/muskler.

Lenke til kommentar

Damer vil ha en barsk, veltrent kropp. Altså, breie skuldre, sixpack og greie muskler over kroppen. Ikke kun sixpack og ikke noe muskler :p

Vel, man skal jo også klare å få seg dame uten å måtte vrenge av seg skjorta. ;)

Har du en barsk kropp, vil damene se den selv med skjorta på. Har du kun en sixpack, ja da må nok skjorta av.

Lenke til kommentar

Klarer du å få dame med sixpack, så er jeg imponert.

Vet ikke hvor du bor, men her hos oss så funker det fint å sjekke opp damer med klær på. Og når man først har fått en dame til sengs, så har det ikke en dritt å si om du har sixpack eller ikke :p

Selvfølgelig en fordel å ikke ha en hengende vom da..

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Kjenner til en fyr som har sixpack, som gikk rundt og viste seg i bar overs. Jentene snudde seg etter han med en gang, men det endte med at han fikk ingen damer fordi de syntes det var så teit å gå rundt og vise sixpacken sin.

Men jeg mener faktisk at sixpack og muskler kan gi deg flere/draget på damer likevel. Ikke på den måten av at de tiltrekkes av selve sixpacken din, men på den måten at du vil få høyere selvtillitt av det og at damer tiltrekkes av folk med høy selvtillitt :thumbup:

Eller på den andre måten; en sixpack med øl øker også selvtillitten og kan hjelpe deg med å dra damer :tease:

Edit: kunne vært lurt det Pijus! Skulle laga en om hvordan man blir tynnere og øke i vekt..

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...