Radial Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Vel, etter å ha spilt Red Dead Redemption noen timer, så er det ingen som helst tvil om at det er mye, mye, mye bedre enn Call of Juarez Bound in Blood. Og mye, mye bedre enn noe annet spill i samme sjanger. Jeg er rett og slett helt oppslukt. Endret 23. mai 2010 av Radial Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja, RDR er det beste western spillet noen sinne, det slår Bound in blood lett, og det er vinner også over outlaws som var det beste western spillet i over 10 år. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Rockstar San Diego har fått hjelp med å utvikle spillet fra North. Det er de jeg har lest. Endret 5. juni 2010 av Sebboo Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Da er det ikke rart det har sine likheter med GTA Det er hvertfall ett knallbra spill! Dere som har det her i norge, legg meg til, og når dere legger meg til, gi med en komentar at dere er norske og har RDR, er så mange randoms som legger en til og jeg godtar ikke alle når dem ikke sier hvem dem er eller hvorfor dem legger meg til Men, som sagt, legg meg til og si dere er norske og har RDR Så kan vi spille online ^^, PSN: Jimmy_Norway Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) I hvor stor grad vil dere si likheten med GTA er, i forhold til RDR? Endret 23. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 hmm, sånn bortsett fra at det er en heeelt annen tidsalder. Vil jeg si det er ganske likt men på en måte litt bedre. Siden du kan velge hvordan du skal beæres, som god hvis du gjør gode dyder, eller velge å gå litt mer kriminell å deretter få ondeæres poeng. Det er jo også dyr her som man kan jakte på og gjøre forskjellige Challenges, men det merkes godt at det er av samme utvikler som GTA, og spillet er fantastisk. hvor stor grad? hmm, ikke lett å si, på en måte kan man si 60-70% men på samme måte vil jeg si 20-30% Det er veldig likt, men meget ulikt. Hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 I hvor stor grad vil dere si likheten med GTA er, i forhold til RDR? Noen ganger føles det veldig likt ut andre ganger helt anderledes ut, MP matcher er jo helt anderledes, men ikke altid gøy. Noen ganger får man den bismaken av GTA spesielt når man gjør race missioso osv. eller når ting går på tid, eller man skal passe på ting(som vogner, tog eller folk) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vel jeg har spillt BiB i over 40 timer, utrolig bra spill. Så på en venn spille RDR, spillet så ikke dårlig ut, Var ganske likt GTA IV, med western elementer. Men det jeg også la merke til var hvor mye de hadde kopiert fra BIB. Jeg stemmer forsatt for BIB, grunn jeg synes FPS spill er ofte bedre på multiplayer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er Red Dead Redemption bedre enn Bound in Blood? Kort fortalt, JA! Om man liker det ene foran det andre er noe helt annet. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er Red Dead Redemption bedre enn Bound in Blood? Kort fortalt, JA! Om man liker det ene foran det andre er noe helt annet. Du sier det du liker, det er ikke noe fasit på hvilket spill som er best. Smaken er som baken ..... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Teknisk sett så er det absolutt en fasit på hva som er best. Stemmeskuespillet i RDR er bedre enn i BIB, grafikken er bedre, lydene er bedre, spilletiden er lengre, osv. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Teknisk sett så er det absolutt en fasit på hva som er best. Stemmeskuespillet i RDR er bedre enn i BIB, grafikken er bedre, lydene er bedre, spilletiden er lengre, osv. Dialogene mellom Ray og Thomas er noe av det beste du kan få, You aint hitting a shitShit aint what am trying to hit http://www.youtube.com/watch?v=qkL4Xt3PMWs Online er utrolig bra, med mange diverse våpen, level, oppgradere våpen. Så nei det er desverre ikke noe fasit. Ikke vits å dra denne diskusjonen lengre, ut i fra at vi ikke kommer noe vei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 La oss heller si man får for det man "betaler". Budsjettet til RDR er mye høyere og utviklingstiden lengre. Bare at det er sandkassespill er nok for å slo BiB. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Selv etter å ha spillt RDR syns jeg BiB er et flott action spill, det leverer det det prøver på et skriptet action spill, med tanke på at det er laget av polakker er det et sold stykke arbeid, og vile ikke ha noe mot å få en 3er eller en ny serie fra samme folka. Men RDR er på et helt annet nivå, det er som å sammenligne en hore som har vært død i 6 månender med Jennifer Aniston, ikke samme liga, ikke samme sport en gang. BiB er elefant polo RDR er Formel 1. Jeg liker elefant polo, men Formel 1 er på et annet nivå. Ja det er små ririterende ting som skjer, spillet har noen rare ting som er litt "what?" MP kan bli legendarisk viss det får riktig suport og man får spillt noen sikkelig games. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Fikk spilt litt i går, og jeg ble positivt overrasket. Grafikken er veldig smukk å se på, så da er det bare litt synd at spillet ikke støtter full HD. GTA 4 støtter full HD, men det gjør ikke RDR. Hvorfor har ikke RDR også fått støtte for denne oppløsningen. RDR er jo et typisk spill som ville tatt seg ekstra godt ut i full HD. Endret 25. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 GTAIV kjører jo ikke akkurat i 60 FPS, og jeg tror jeg har spilt det mindre enn jeg ellers ville gjort på grunn av det. Har ikke fått RDR enda, men det ser i hvert fall til å flyte bedre på det jeg har sett av videoer. Ofrer oppløsning for bildeflyt når som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå