Gå til innhold

Er/blir Red Dead Redemption bedre enn Call of Juarez Bound in Blood?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for og sammenlikne veldig enkelt, Call of Juarez er et første persons skytespill, mens Red Dead Redemption er et tredje persons skytespill. Hva liker du best? Selv tror jeg Red Dead Redemption kommer til å være langt bedre enn det Call of Juarez prøvde å være, men det er bare meg ;)

Lenke til kommentar

Call of Juarez er utviklet i Polen, og jeg synes det merkes at folkene bak ikke forstår seg på western så mye som de håper eller tror. Det gjør stemningen litt klam. Rockstar pleier å være treffsikre på stil, så jeg vedder på at RDR i hvert fall kommer til å ha feelingen inne. Hvordan resten av spillet blir vil tiden vise.

Lenke til kommentar

Bound in blood er en fint fint westen spill, så langt lett det beste laget, veldig rett frem, men fyktlig god action fin grafikk, jeg har spillt spillet i 40 timer og det tar bare 6-7 timer å runde det, da kan du tenke deg hvor mange ganger jeg har spillt det. men ville kjøpt det på pc og ikke ps3.

MP er helt ok men man blir fort lei det.

Red dead på den andre siden er et ENORMT spill der du kan reise rundt å gjøre akurrat hva du vill, det kommer til å kunse bound in blood og alle andre westen spill laget, LETT, veldig lett.

I MP kan du spille i den samme store verden som i SP, samt andre typer.

Mens bound in blood tar 6-7 timer å runde, så vil red dead sikkert ta 20 eller flere timer. pluss flere 100 i MP

Lenke til kommentar

99% sikkert at RDR er bedre uansett hvilke type spill en liker, det er Rockstar for svingende :)

Bound in blood er et kult FPS spill som jeg koste meg med, men det er som nesten alle andre FPS spill, rett fram linær action, bare i westernsetting.

Lenke til kommentar

Noen tips til nettbutikker som selger dette rimelig, og som har til vane med å sende ut spill tidlig slik at det er i postkassen på releasedagen?

Du er litt sent ute fordi Elkjop hadde det på salg en helg til 299,-, men selger det vel til 399,- nå. Har selv kjøpt det hos Platekompaniet til samme pris, men her får man Limited Edition i stedet. Erfaringsmessig sender de også ut spillene slik at man får dem på release dag. Har faktisk også skjedd at jeg har fått det før.

Lenke til kommentar

Red dead på den andre siden er et ENORMT spill der du kan reise rundt å gjøre akurrat hva du vill, det kommer til å knuse bound in blood og alle andre westen spill laget, LETT, veldig lett.

Mens bound in blood tar 6-7 timer å runde, så vil red dead sikkert ta 20 eller flere timer. pluss flere 100 i MP

Henger meg på denne uttalelsen. Spillet er jo utviklet av Rockstar, den samme produsenten som utvikler den velkjente GTA-serien. Rockstar har visst tatt sikte på å skape en slags ny form for GTA med sitt nye spill, men denne gangen reiser vi tilbake til den ville westen. Dette blir nok en ny og spennende vri som vi alle kan glede oss til.

Jeg vurderer uansett sterkt å kjøpe dette spillet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Red dead på den andre siden er et ENORMT spill der du kan reise rundt å gjøre akurrat hva du vill, det kommer til å knuse bound in blood og alle andre westen spill laget, LETT, veldig lett.

Henger meg på denne uttalelsen. Spillet er jo utviklet av Rockstar, den samme produsenten som utvikler den velkjente GTA-serien. Rockstar har visst tatt sikte på å skape en slags ny form for GTA med sitt nye spill, men denne gangen reiser vi tilbake til den ville westen. Dette blir nok en ny og spennende vri som vi alle kan glede oss til.

Jeg vurderer uansett sterkt å kjøpe dette spillet.

Det er ikke utviklet av Rockstar North, men Rockstar San Diego, som ikke har en like kjent liste over hit-titler å vise til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...