Thomhess Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei, jeg skal lage en egenvurdering av en gymtime jeg og noen venner har holdt for klassen. Jeg lurer derfor på hva som er lurt å ha med for å vise god innsikt og selvfølgelig få bra karakter. Har noen noen forslag? Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du kan skrive hvordan du syntes det gikk med din egen innsats og hvordan sammarbeidet var i gruppa. Se på hva du og vennene dine kunne ha gjort bedre med tanke på hvordan dere ledet klassen, om øvelsene dere passet sammen og om dere klarte å forklare øvelsene sånn at klassen forsto poenget. Var det riktig vanskelighetsgrad på øvelsene i forhold til klassens mestring og ga dere bra, konstruktiv kritikk tilbake til elevene? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Takk, skal få det med. Ikke noe mere som er spessielt viktig? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Hei, meg igjen. Nå har jeg skrevet ferdig det jeg anser som en god egenvurdering. Gidder noen å skumme gjennom og gi noen små tilbakemeldinger? Egenvurdering i kroppsøving.docx Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ser bra ut dette. Er ikke noen ekspert når det gjelder retting av språk, men innholdet ser bra ut. En liten detalj er når du skriver om hvilke muskelgrupper dere bestemte dere for. Du skriver mage og rygg + litt til. Mitt tips er å droppe litt til eller å skrive det nøyaktig hvis det er viktig for egenvurderingen. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Takk for responsen. Jeg skrev "litt til" rett og slett fordi planen ikke gikk helt opp. Vi hadde tenkt å ha kun mage og rygg, men utstyrsmangel førte oss til at vi måtte ha litt andre deler av kroppen også. Dette var først og fremst armer. Jeg kan endre dette til noe som "litt armer" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Noen fler som har lyst til å se gjennom teksten og korrigere/komme med respons? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Når har jeg ikke lest igjennom, men når det gjelder "litt til", så ville jeg i alle fall skrevet hva som var planen, og deretter vist til at den ikke lot seg gjennomføre. Det er i alle fall viktig at du viser at dere klarte å tilpasse dere selv om ikke alt gikk helt som dere hadde tenkt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Så greit ut, men ikke skriv "om jeg husker riktig begynte vi med planleggingen lang tid i forveien". skriv "Vi begynte med forberedelsene lang tid i forveien for å være best mulig forberedt til timen" eller noe i den duren. Ikke så tvil om de bra tingene, skriv de som absolutte. Skal du så tvil om noe sår du tvil om det som gikk galt. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Takk for respons. Er det noe mer som går mer på innhold jeg bør ha bedre med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå