Sitech Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei! Jeg vurderer å gå til innkjøp av ny Bærbar pc. Denne skal brukes til Jobb( word/exel/access osv), den skal også kunne brukes som Mediespiller (avspille x.264 filmer 1080p på 42"lcd), utover dette kanskje litt strategispill (ikke noe heavy fps). Jeg har ikke noe lyst å bruke mer en 6-7000kr. Ønsker også i utgangspunktet ny cpu type som Core i3 eller i5, minimum 4gb Ram, HD 300+, Gpu =ATI Mobility Radeon jo nyere jo bedre, skjerm 15-17" helst led. Er fullstending klar over at man ikke kan få allt det beste med min begrensning i prisklasse:) Har sett på følgende: Asus X52JR 500 GB Acer Aspire 5740G 330M 500 GB Dell Studio 15 Disse er ganske like i oppsett og ser for meg ganske okei ut, Delln har kanskje noe dårlig gpu. Har dere noen anbefalinger mtp disse 3? Vet dere om noen liknende som dere synes er bedre? På forhånd takk til svar! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ville rett og slett gått for Acer'en jeg, ettersom prisen er den samme for alle disse, men du får et bedre skjermkort for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå