Gå til innhold

Ny telefon med Android og QWERTY tastatur

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er på utkikk etter ny telefon i disse dager og er egentlig ikke så veldig inne i telefon verdenen lenger så jeg trenger litt hjelp.

Mine krav er:

-Android

-Fysisk fulltastatur

Ut over det har ikke ikke lyst til å legge ut så alt for mye for telefonen. Har sett på et par, men f.eks Motorola Millestone er både for dyr og selges ikke i norge så den er ganske utelukket. Har sett litt på SE X10 mini Pro og den er ganske fristende, men jeg bare lurte på om noen har noen andre forslag eller synspunkter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LG InTouch fikk jo ganske dårlig kritikk av Amobil, så jeg tror ikke den er aktuell. Milestone er veldig bra, men siden den ikke selges i Norge så er det litt tvilsomt, samme med støtte for Norsk språk.

Noen som har noen kommentarer om Milestone og hvordan den er å bruke i Norge? Spesielt norske taster, altså hvor enkelt er det å skrive æøå? :p

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir Milestone(dessverre), den blir litt for dyr, litt for bra og det at den ikke selges i Norge(fordi man mister de fantastiske forbrukerrettighetene vi har her). Så foreløpig går jakten videre, dog SE X10 mini pro er ganske fristende fordi jeg egentlig ikke trenger noe kraftigere(tror jeg :p )

Men hvis noen har noen andre forslag så vær så snill og skrik de ut :)

Lenke til kommentar

Etter mer leting og et enda sterkere ønske om å kvitte meg med min Windows 6.1 telefon så har ønskene mine moderert seg litt. Har blitt veldig fristet av Samsung Spica, men den begynner jo å bli noen måneder så jeg lurte på om det er noen telefoner som kommer (om ikke alt for lenge) som vil være en konkurrent. Dvs. en telefon med kapasitiv amoled skjerm, god prosessor og Android 2.1 og ikke så alt for dyr(helt på denne siden av 3000).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tjah, Motorola Droid 2 kommer snart, så vi kan jo håpe på en Milestone 2 i løpet av året/starten av 2011.

Ellers er det snakk om en Galaxy X pro, som ikke hadde vert å forakte ^^

Men akkurat nå så tror jeg Milestone (1) hadde vert det beste valget, eventuelt X10mini pro hvis du kan leve med den utrolig lille skjermen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...