Gå til innhold

1000w PSU tok kvelden uten spesiell belastning.

Anbefalte innlegg

Hei, Skulle starte opp pcen etter at jeg kom hjem fra skolen, men den viste seg å være død.

Rettere sagt strømforsyninga takket for seg, etter hva jeg kan forstå. Resten har jeg ikke fått testet siden jeg ikke har flere PSUer liggende. strømforsyninga er en cheiftec CFT-100oG-DF på 1000 watt. Pcen ble ikke brukt til tunge oppgaver eller spilling i går, og jeg hadde den såvidt på et lite øyblikk i dag tidlig. Den skal forøvrig ikke ha noen problemer med å supplere pcen med tilstrekkelig strøm. Pcen ble kjøpt brukt for ca 7 måneder siden, forrige eier hadde den et par måneder før jeg fikk tak i den. Har aldri hatt problemer med den ellers.

Spørsmålet mitt er om det er noe jeg kan gjøre for å berge den/teste den tilstrekkelig, eller er det bare å hive den? Hvordan ligger jeg an i forholdt til garanti?

På forhånd takk

Dan-The-Man

Endret av Dan-The-Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det helt dødt, du har ikke lys i Power led på hk, rett nedenfor 24-pin strøm kontakten, som også er power on bryter.

Hvis alt virker dødt, så prøv å koble psu fra alt av hardware, og ta en jumpstart, før du sender den til selger av pc'en(butikk/netthandel)

641540.jpeg

Du kan også bruke en binders osv. til å lage kontakt mellom grønn og svart.

Og som vidarkri er inne på, det er 2 års garanti på psu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...