aDelicateSetting Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei jeg trenger litt hjelp med valg av gaming headset til Cod. Må helst ikke være over 400. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det til Xbox360? Det finnest eit par Headset ute på markedet. Du har orginalen til Microsoft. Du har også Logitech: Logitech Cordless Headset for Xbox Ellers har du eit fra GameTech: GameTech Sensational Headset. Om dei er verd pengene kan eg desverre ikkje si. Har sjølv xbox360 men bruke ikkje mic. Tru det beste er Skullcandy sitt eller SteelSeries Skullcandy Gaming XBOX 360, SteelSeries Siberia Neckband Headset Håpe det hjelper Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg har xbox ja og takk for hjelpen Hvis noen andre vet om noen bedre head sets til en rimelig pris, så si ifra. Endret 5. mai 2010 av ChildOfTheGrave Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Enda en ting, kan jeg bruke mitt Koss headset som jeg plugger inn tven, som gaming headset til xbox?? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Probleme er at Koss headset har 3.5mm menst ingangen på xbox er 2.5mm Du kan prøve adapter men veit ikkje om det fungere. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det er forskjell på om du skal ha med mic eller ikke. Skal du kun ha med mic, men lyden på tv / anlegg er Microsoft sitt orginale OK. Skal du ha bare lyden ut, sånn at du ikke vekker noen når du spiller COD. Virker ditt KOSS headsett forutsatt du kobler det inn i tven eller forsterkeren. De har noen av disse billige men dårlige på dealextreme.com Skal du ha et lyd og microfon på samme er du i ei lita knipe. Tror ikke du kommer under 400 kr for et som er orginalt til xbox og som i tillegg gir deg god nok lyd for å identifisere hvor FI er. Du har Turtlebeach sine, x31 som er stereo eller x41 som er 7.1, men de koster også endel mer en 400. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Hmm.. jeg tror jeg sparer til det derre steels serie headsette jeg ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå