Konnis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Skal konvertere all musikken min til MP3. Ønsker helst å bare ta hele mappen "Musikk" og konvertere alt som ikke er MP3 i den til MP3, men vet ikke hva jeg trenger for å gjøre dette. Må jeg seriøst konvertere hver enkeltfil alene? Og, kanskje det er like greit å bare slette itunes-biblioteket og laste inn all musikk på nytt, og la itunes konvertere dette til AAC (eller hva det nå enn heter)? Har kjøpt ny iPod som dette skal inn på, og i går bestemte jeg meg for å flytte all musikken min fra disk C til D for å få musikken samlet (hadde dårlig plass på C). Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvilket format har du musikksamlinga i? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Mest MP3, noe WMA. Men jeg gir faen, bare shmeller alt i iTunes og lar den gjøre jobben Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 MediaMonkey kan gjøre det du opprinnelig ber om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå