tho_kva2 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg trenger en pulsklokke, har nå løpt en kort tid og føler jeg har motivasjon nok til å fortsette. Tenkte jeg da skulle begynne med interval og da må jeg vite pulsen min.. Finner ikke med et kjapt overblikk noen nye tester. Dermimot var det et sted som refererte til en test av en klokke som var topp.. Det er denne: "RS400 Pulsklokke". Den var kansje noe dyr for meg.. Har egentlig ikke tenkt noe over hvilken pris jeg er villig til, men rundt 1000kr er vel greit, eller burde jeg slenge i og ta det "beste" ? Leste den vurderte formen din!? Edit: Følger sånn belte med her eller må det kjøpes i tilegg? - tho_kva2 Endret 5. mai 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvilke funksjoner vil du ha? Du kan sjekke websidene til Polar, og finne en som stemmer med hva du vil ha. Selv har jeg den simpleste modellen. Det eneste den kan er å vise klokken/dato til vanlig. Når jeg trener kan jeg velge imellom å vise puls, tiden jeg har trent, om jeg ligger innenfor den sonen jeg vil, og noe til jeg ikke husker nå i farta. Den fungerer i hvert fall utmerket til mitt bruk. Det følger som regel med pulsbelte, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå