chevelle16 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei! Jeg klarte jo selvfølgelig her om dagen og grise fruktsuppe greie på tastaturet... det var der med mellomromtasten og bokstavene over (C,V,B,N og M)... Jeg prøvde tørke av men idag, som er dagen etter...er tastene(spes mellomromtasten)helt fast..må skikkelig stresse med og skrive... tror det er mye kliss under... og jeg skal skrive stil til imorgen!?? HVORDAN tar jeg av tastene, det går vel an uten og ødelegge :S ? Det er en HP-elitebook viss d har noe å si. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 På laptoper er hele tastaturet ett stykke. Det går som regel greit å få det ut, men det innebærer litt skruing og fikling med plastdekslene på oversiden. Tror uansett det er begrenset hvor mye du får renset det, er redd det må skiftes. Ikke alle produsenter er glade i at du gjør det selv. Hvis det er krise kan du jo kjøpe et billig USB-tastatur og bruke det. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har enda ikke vært borti et tastatur hvor du ikke kan drege av tastene med fysisk makt. Både bærbar og vanlige tastatur. Får å sette dem tilbake er det også vanligvis bare å trykke tastene på igjen. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke på laptop. Sitter da selv med en laptop og skriver... funker bare fint å rive av tastene. Like greit er det å smelle dem på igjen. Du kommer ikke under tastene hvis du fjerner hele tastaturet fra maskinen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvor mange laptoper har du vært borti da? Jeg skal love deg at det finnes i massevis av tastaturer hvor tastene ikke lar seg feste igjen hvis de dras ut. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Husker på et gammalt tastatur jeg røska av taster på for x antall år siden. Der var det noen slags mothaker som stod opp inn i selve tastene. De kunne dras av, men da ødela man mothakene. Var lenge siden og jeg husker ikke modell elns. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 På den gamle Dell'en min kan ihvertfall tastene lett tas av og settes på igjen. Har gjort det et par ganger for å ta en full rens. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hvor mange laptoper har du vært borti da? Jeg skal love deg at det finnes i massevis av tastaturer hvor tastene ikke lar seg feste igjen hvis de dras ut. 5 hvis vi skal være pinlig nøyaktig Endret 5. mai 2010 av neruen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå