Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde på hun?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Hei. Jeg traff en fin jente hos en kamerat av meg og vi hadde en vått kveld. Noen dager seinere la hun til meg på msn og jeg spurte om hun ville gå ut på kino med meg, det ville hun.

Men det har seg slik at jeg tror at jenter liker en gutt som er litt drittsekk og som kan både kødde og være snill. Problemet blir at på msn står jeg ikke opp som en bad boy, men heller en good boy som gjør alt for hun. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal snakke med hun på msn og heller vet jeg ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg på kinoen, skal jeg betale for hun eller blir det kvalmt? Oppføre meg snill, eller være litt kjekk i kjefen?

Fordi..

Hjemme hos kameraten var jeg litt snill i starten som var liksom enig på alt og sånt (følte det slik de 2 første timene) og da viste hun ikke noe interese, men litt seinere (før vi drakk) så ble jeg litt brå kjekk i kjeften og begynte å vise fysisk kontakt som å ta på hun, noe som førte til at hun ville være min den kvelden. Og det er etter jeg ble litt kul hun begynte å vise interese, hvis dere skjønner.

Hilsen en fortvilet gutt.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snill og grei er veldig positivt og alt det der. Men, på en eller annen måte kan det hende du viste mer selvtillit ved å være litt "bad boy". Selvtillit er ALLTID tiltrekkende. Vis selvsikkerthet og at du har dine egne meninger, vær litt køddete. Men samtidig som du har en "bløt" side, gi komplimenter, vær gentleman, uten at det er innøvd.

MEN, oppi alt dette, så kommer klisjéen over alle klisjéer: VÆR DEG SELV!

Faller pladask for sånt vettu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...