abene Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ny Foxit Reader har fått en sikkerhetsfunksjon som skal kunne blokkere skadelige programmer. Les mer Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ny Foxit Reader har fått en sikkerhetsfunksjon som skal kunne blokkere skadelige programmer. <a href="http://www.hardware.no/artikler/foxit_reader_blir_sikrere/76241" title="Foxit Reader blir sikrere">Les mer</a> Tenkte å teste foxit etter å ha sett det omtalt både her og der en tid, men da den i installasjonen ville trykke på meg en toolbar til min browser, endre min søkemotor og endre min hjemmeside, var det takk og farvel. Lenke til kommentar
bokorm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er nå fult mulig å velge vekk toolbaren, forandringen av søkemotoren og hjemmesiden under instalasjonen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 visst. intesnsjonen i seg selv var nok. har i ettertid lest i en annen tråd at den også viser den en reklame. det fremstår som enda en reklame-ware sak med ditto kvalitet og pålitelighet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ...og laster PDF filer 10 ganger raskere enn Adobe Reader, fordi den ikke har 20 addons som skal lastes så man sitter i 10 sekunder og kikker på splash-logoen før fila spretter opp. I Foxit kommer den opp nesten umiddelbart. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Skjønner ikke helt greia med Foxit Reader. Programmet er ikke i nærheten til å vise tekst på skjerm i like god kvalitet som Adobe Reader. Er det bare fordi det er litt raskere å starte første gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå