Shushi Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) det er liksom noen vite prikker på korken til rødvinen. noen har fallt inn i vinen selv. Rødvinen har blitt åpnet. Kan rødvinen fortsatt brukes*? Endret 5. mai 2010 av Shushi Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Høres ut som mugg. Jeg ville nok vurdert å ikke drikke den selv. Unnskyld at jeg spør men er det ikke vel tidlig på dagen å slå seg på flaska? Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Høres ut som mugg. Jeg ville nok vurdert å ikke drikke den selv. Unnskyld at jeg spør men er det ikke vel tidlig på dagen å slå seg på flaska? jeg er for ung til å drikke vin. Jeg lurer på om den kan brukes til mat (blåskjellsuppe - erstatte hvitvin med rødvin) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tja, skal vinen kokast så er nok ikkje mugg direkte helsefarlig men eg vil ikkje anbefale å bruke vinen til matlaging heller. Og, rødvin i kombinasjon med blåskjell? Blir det godt da? Har ikkje prøvd det sjølv men eg har ein mistanke om at resultatet vil bli suppe med små klumper av blåskjell som berre smakar rødvin. Er det lenge sidan flaska har bli åpna? Kan det være noke feil med flaska? I så tilfelle kan du ta den med tilbake til polet for å bytte den. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) jeg er for ung til å drikke vin. Jeg lurer på om den kan brukes til mat (blåskjellsuppe - erstatte hvitvin med rødvin) Vet ikke om det er for sent nå, men: NEI, NEI, NEI! IKKE bruk rødvin til blåskjellsuppe! FY! Hvis du ikke har (tørr) hvitvin så bruk en god eplejuice i stedet. Rødvin blir fryktelig feil. Endret 8. mai 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå