Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen går ikkje på, men PSU lysar.

Anbefalte innlegg

Hei har ein pc som snart er 5år gamal som ikkje vil starte når eg trykker på på-knappen. Strømforsyningen kan eg skru på og den lysar som den skal. Har kontrolert at ledningar ser fine ut og at dei sitter skikkelig i komponenter (spesielt hk). Alt ser grett ut, men eg er ingen elektrikar heller.

Pcen har vore under godt behold, både fysisk og i software. Har hatt gode temperaturer alltid, alt har vore som det skulle, heilt til i går når eg skulle skru den på for å sjekke facebook. Har ikkje hatt lyst til å koble til ein anna PSU med det første, så eg lurar på kva eg kan gjere for å finne litt meir ut om problemet. Kan nemnast at det kommar ikkje det lille grønne lyset som skal lyse frå hk når strømforsyninga er på.

Detaljer om pc-komponenter ligg på min profil, om det skulle ha noko å sei. (hiper PSU)

Takker for raske svar, og spørsmål og andre innspel.

Olav :)

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, takker for alle svar. Har skjønt at hiper er noko drit etterkvart, men stilt opp mot dei på komplett som hadde fått for seg at hiper type r berre har toårslevetid, så har min i det minste holdt ut i 5 år! Skal få testet ut psu-en i henhold til guiden som er linket.

Meget fornøgde med hviklen gode svar eg har fått! Blir også kjempefornøgd med meir svar, og viss nokon har lyst, så er det berre å komme med anbefalinger til min neste psu. Trenger ikkje meir enn 500-600W, og treng dessutan gjerne litt hjelp for å vere sikker på at eg får ein strømforsyning som kompenserer med dei komponentene som er i pcen (igjen, sjekk profilen min for info). For å vere sikker på at alt passer.

Takker :)

Lenke til kommentar

hehe, takker for alle svar. Har skjønt at hiper er noko drit etterkvart, men stilt opp mot dei på komplett som hadde fått for seg at hiper type r berre har toårslevetid, så har min i det minste holdt ut i 5 år! Skal få testet ut psu-en i henhold til guiden som er linket.

Meget fornøgde med hviklen gode svar eg har fått! Blir også kjempefornøgd med meir svar, og viss nokon har lyst, så er det berre å komme med anbefalinger til min neste psu. Trenger ikkje meir enn 500-600W, og treng dessutan gjerne litt hjelp for å vere sikker på at eg får ein strømforsyning som kompenserer med dei komponentene som er i pcen (igjen, sjekk profilen min for info). For å vere sikker på at alt passer.

Takker :)

Alltid hyggelig å kunne hjelpe :yes:

Strømforsyning er en veldig viktig del av en pc, en del som desverre ofte blir bagatelisert som ikke så nøye og at watt er watt, men det er nok ikke slik det fungerer :nei:

Hvis strømforsyningen er av billig/dårlig kvalitet kan det føre til ustabilt system, "uforklarlige" reboots, bluescreens osv. i verste fall kan den kortslutte og ta med seg andre komponenter i slengen. Dette kan fort bli en dyr affære så det er alltid best å legge litt ekstra penger i gode kvalitetskomponenter med en gang og ikke når uhellet er ute :no:

Det finnes mange gode produsenter av strømforsyninger men den jeg har best erfaring med er Corsair. Dette gjelder både støynivå og kvalitet.

Her er link til en relativt rimelig og meget bra strømforsyning:

Corsair VX 550W PSU

Håper at dette kan hjelpe deg litt på veien videre :)

Mvh

Kent

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hei, kan godt fortsette med litt aktivitet i denne tråden, for no er eg sjuk og heime fra jobb, så eg tenkte å skru pcen fra kvarandre. Det er nemmelig ingen problem med min 5-6 år gamle hiper type-r, det kan kanskje vere HK? eller støvete ledninger, eller dårleg kontakt. sidan 5v standby-lyset på hk ikkje lyser når straumen skrus på PSU?

Hadde forrresten pcen på ein sjekk hos kontorsenteret. Dei prøvde å sette inn eit nytt skjermkort, og pcen startet ikkje heller da. Javel, trenger pcen strengt tatt skjermkort for å kunne starte, eller "virke levende". min pc er fortsatt heilt dau. det lyser berre bak på bryteren på PSU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...