Gå til innhold

Uren hud rundt nesa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

Gratulerer, du har nådd puberteten.

 

Vask ansiktet ditt med såpe laget for kviser. ACO har gode produkter for ansiktet. 

 

 

 

 

Det eneste du kan gjøre er å vente til du er ferdig med puberteten.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Det er bedre å gå til hudpleier, enn hudlege (med mindre du er virkelig plaget, da snakker vi ikke om tre usle kviser i fjeset "som har vært der, lizzm MER ENN EN UKE!")

 

Går man til en hudpleier med peiling, har de mange gode råd. Selvfølgelig, en hudlege har mer peiling, men jeg føler at hudpleierne har mer praktisk kunnskap. Hudlegene fikser problemet innenfra, mens hudpleierne tar det utenifra. Og om du ikke har et alt for alvorlig problem, er det ofte det som skal til. Rensing med gode produkter og slikt. Det kan en hudpleier hjelpe med.

 

Jeg er selv plaget med store kviseproblemer, og skal snart begynne med roaccutan. Jeg vet at en hudpleier ikke kan kurere problemet mitt for godt, men huden blir alikevel bedre etter at jeg har vært hos en hudpleier, om enn for en stakket stund. Det er jo ikke akkurat noe negativt som kan komme ut av en god omgang med kremer, masker og litt smertefull kniping av kviser (som ikke bør gjøres av ikke profesjonelle, btw. Om ikke du er keen på noen digge arr.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...