Session^^ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hei. Har i dag en iPod som jeg fikk i gave for mange år siden. Denne står konstant koblet til den iPod kompatible spilleren i bilen min. Det jeg er på jakt etter nå er en flash basert spiller som jeg kan bruke når jeg trener. Jeg har noen kriterier når jeg skal velge og en av disse er grunnen til at denne er lagt i GNU/Linux forumet. Kriteriene er: Operativsystemet må være en eller annen Linux variant Må fungere prikkfritt sammen med de Linuxbaserte pcene mine. Flash basert minne Lav vekt Relativt liten fysisk størrelse Må kunne spille av FLAC filer. God lydkvalitet Skjærm Finnes denne spilleren? Endret 5. mai 2010 av Session^^ Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det står ikke noe om din eldre iPod er flash eller ikke, men du kan legge inn Rockbox på den uten problemer vil jeg tro. Det samme gjelder andre spillere, så ta en titt på Rockbox. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Den er en svær sak med spinnende hd. Men tipset ditt er allikevel nyttig. Rockbox skal prøves på den jeg allerede har. Tips til flash spiller tas fortsatt imot med stor takk Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Operativsystemet må være en eller annen Linux variant Med dette kravet vil du ha problemer å finne en spiller, tenker jeg. Men ettersom Rockbox støtter flere spillere, kanskje du kan se på noen av disse: http://www.rockbox.org/manual.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå