fjarle Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ... og Sony Ericsson har gått frem med 292 prosent. Les mer Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sony Ericsson opplevde særdeles kraftig vekst. Hele 292 prosents økning kunne svensk-japanerne notere seg, etter å ha slitt i motvind i lengre tid. Mye av æren for dette tilskrives Android-modellen X10. Men hvor mange telefoner solgte de da? Lenke til kommentar
cerox Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 i følge min kalkis og artikelen 19,7 mill enheter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan umulig være riktig det du sier. http://www.digi.no/841656/apple-iphone-stadig-paa-tredje-plass Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sony Ericsson har vokst mest på Symbian-baserte enheter http://www.digi.no/841656/apple-iphone-stadig-paa-tredje-plass Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 skulle bare mangle at SE økte salget sitt når de sluttet med walkman-mobilene sine... Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Skyldes nok mye X10, ja. For eksempel har Sony Ericsson alltid vært ganske små i Japan, men Xperia X10 er den mest solgte mobilen i Japan hver uke siden den kom ut 1. April. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Forklar gjerne hvordan dette kan skyldes X10 når tallene kun er fra første kvartal. Mulig jeg tar feil med X10 var ikke ute i første kvartal. Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har definisjonen av smarttelefon fortsatt det samme mening som for noen år siden? Eller er det på tiden å definere på nytt hva smarttelefon er. Tenk på kameramobil. Noen år tilbake så var alle mobiler med innebygget kamera definert som kameramobiler. Men nå brukes begrepet bare der hvor kvalitetet kan sammenlignes med kompaktkamera (god optikk,oppløsning, blitz, autofocus osv). Jeg regner ikke alle S60 telefoner som smarttelefoner selv om det går an å installere .sis på dem. De med stor skjerm (2.4" eller mer), fulltastatur, wifi, hspda Ja, men slett ikke alle. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Og derfor er ikke iPhone en smarttelefon Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har definisjonen av smarttelefon fortsatt det samme mening som for noen år siden? Eller er det på tiden å definere på nytt hva smarttelefon er. Tenk på kameramobil. Noen år tilbake så var alle mobiler med innebygget kamera definert som kameramobiler. Men nå brukes begrepet bare der hvor kvalitetet kan sammenlignes med kompaktkamera (god optikk,oppløsning, blitz, autofocus osv). Jeg regner ikke alle S60 telefoner som smarttelefoner selv om det går an å installere .sis på dem. De med stor skjerm (2.4" eller mer), fulltastatur, wifi, hspda Ja, men slett ikke alle. Jasså? Du mener altså at f.eks. N97 mini er en smarttelefon mens low-end telefoner med samme OS som f.eks. C5 ikke er det? Får ikke logikken din til å stemme. Vil du forklare hvorfor? Jeg er enig i at smarttelefonbegrepet bør fornyes, men da kun med softwarekrav. Hardware er 100% irrelevant. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Det blir som å si at en windowsbasert datamaskin ikke er en datamaskin fordi den ikke kan spilles på... (EDIT:Grunnet for dårlig maskinvare ) Endret 7. mai 2010 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg