abene Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Google gir Amazon konkurranse med lansering av ny bokhandel. Les mer Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Google tar snart over verden... Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Google tar snart over verden... Snart! hahaha think again. They already did. Lenke til kommentar
Flibustier Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Om jeg forstår dette rett, så skal jeg altså kunne laste ned ei bok og bruke den på min Sony e-reader 505, uten å bli hindret av DRM og dritt?? Kunne faktisk tenkt meg å kjøpe bøker til leseplata min. Sony leverer ikke bøker til Norge og Amazon, Nobles & Barns osv. kjører på med sine proprietære DRM formater... Ergo så har jeg to valg om jeg ønsker å lese ei aktuell bok på leseplata mi. 1. Laste ned piratbøker 2. Kjøpe ei bok fra Amazon eller Nobles & Barnes, for deretter å fikle med DRM fjerning og konvertering til et åpent format som ePUB eller til det proprietære formatet LRF (Sonys). Dersom Google virkelig går for å åpne opp mellom formater eller å tilby formater til ulike lesere, så skal de ha stoooor takk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er også dette for å terge Apple og deres iBooks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå