KjellV Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg er på utkikk etter ett billig USB-tastatur som jeg kan bruke til en server her. Kunne brukt PS/2, problemet er bare at det ser ut som om porten er ødelagt. Det billigste jeg finner er til litt under 300,- (Logitech Internet Navigator Keyboard Norwegian USB/PS/2) og det er mye dilldall på. Vil bare ha et slikt tastatur man får på Clas Ohlson til 80-90 kroner, bare med USB-tilkobling. Og litt "off-topic": Skal kjøpe en del nettverkskabel å sette sammen selv. Komplett og Flexi-data selger ikke i metervis men de selger 305m Pullbox. Denne koster rundt 1100,-. På PSdata står det den koster kr. 9,- og at de har 1000+ på lager. Jeg tyder dette som om de selger metervis og ant. er antall meter. Noen som kan bekrefte dette? Vil helst ikke bestille 30 "pullbox'er" Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Fann dette på Clas Ohlson. Faggy tastatur men får vel leve med det. Det de har gjort med ins, del osv knappene er jo bare dumt. Vil ikke ha "power", "Sleep" & "Wake up" knappene. Crappy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 om de ekstra knappene er der har vel ikke noe å si, så lenge det ikke fører til at prisen går merkverdig opp... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 om de ekstra knappene er der har vel ikke noe å si, så lenge det ikke fører til at prisen går merkverdig opp... De er ekle. Og har vært uheldig å trykkt på Power (maskinen slår seg av) når jeg skal trykke på Prt scr. Hrrgh. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei! Komplett får inn Keytronic Tastatur KT2001 Ergoforce USB til 272,- kr i slutten av måneden - Men det blir kanskje for sent for deg? Er ikke spesielt billig heller, da men .... Ser ikke ut som det er noen "overflødige" taster ihvertfall... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Mvh Vegard Johansen Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå