Kajac Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ok. Tror kanalene mine skal gå igjennom. Og resten understellet er nokså rustfritt. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noe tips til hva jeg kan smøre inn skruehullet med før jeg setter i ny skrue? Det er vel bare å dryppe en dråpe olje fra peilepinnen på skruen. Det funker fint på hjulmutre også. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 I mitt hjulhus førersiden bak er det rustet så mye at man kan stikke en pinne eller noe annet igjennom hjulhuset og inn i bagasjerommet. Rusten er nede, og ikke oppe i støtdempertårnet. Vil dette slå ut på eukontrollen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Så lenge det ikke er rust i bærende konstruksjoner eller at det er farlig på noen måte vil det ikke ha noe å si tror jeg. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hvordan vet jeg om det er en bærende konstruksjon da? Og forresten, ene hengselen på bagasjeluken er i ferd med å ruste vekk. Er dette også å anse som farlig rust? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bærende konstruksjoner er alt av rammeverk osv som feks. en skjerm er ikke en bærende konstruksjon så der er toleransen på rust relativt stor i forhold på feks. kalaner. Hvordan det er med hengsler osv så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå