Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål ang EU godkjenning.

Anbefalte innlegg

Kan kanskjer være greit å ha en tråd hvor folk kan stille spørsmål som har med EU godkjenning!?

Jeg kan hvertfall starte med et:

Jeg har 2 lys over skiltet bak, den ene pæra har godt, mens den andre lyser, må begge pærene lyse for å få den gjennom EU godkjenningen?(problemet er at skruen til selve lokket over lyspæren ikke er mulig å skru opp, jeg bare ødelegger sporene til skrujernet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Noen tips til å få opp en skrue som så og si har mistet sporene sine?

Jeg har nå fått løsnet skruen. Metoden: Brukte en dremel til å lage et nytt spor i skruen, var veldig knotete, men resulatet ble bra:)

Noe tips til hva jeg kan smøre inn skruehullet med før jeg setter i ny skrue?

Lenke til kommentar

Dem sjekker om bremseskiver og klosser er utslitt, også tester dem hvor sterke bremsene er på alle 4 hjul ved hjelp av bremseruller.

Håndbrekk blir også sjekket.

turtallmåleren da? blir en bil som turtallmåleren ikke virker godkjent?

Lenke til kommentar

Hvor mye rust i kanalene er farlig rust?

Har litt rust, men så vidt jeg kan se ingen huller. Vil dette bli ansett som farlig? Kanalene er jo ikke lenger en bærende konstruksjon. Ser stadig vekk biler med mye mer rust i kanalene.

Lenke til kommentar

Har et hull som er på størrelse med en halv lillefingernegl. Da er det vel ikke så farlig, håper jeg :)

Et så lite hull blir ikke anmerket. Mulig verkstedet forteller det til deg, og ber deg utbedre det, men ikke feil/mangel.

Lenke til kommentar

Her er et bilde av bilen min: post-121454-1273167733,8371_thumb.jpg

(den er ikke så stygg nå :) )

I det røde feltet var det et hull når jeg kjøpte bilen. Helt oppå dørkarmen, og litt av skjermen manglet. Dette ble ordnet med glassfiber og polyester. Hullet var bare på det flate området oppå, men er nå tettet. En del av polyesteren har derimot rendt ned over kanalen, og derfor ser det ut som om det hadde et mye større omfang. Hvordan vil de reagere på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...