pacmaniac86 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hallo! Er det noen her som vet om det går ann å slå av Upnp på Ice sin ruter? Har letet rundt inni ruteren, men finner ingen valg der jeg kan skru den av eller på. Fins det en annen metode eller går det bare ikke ann?. Grunnen til at jeg vil slå den av er problemer med BFBC2 som hele tiden "disconnecter" meg fra "EA servers" har åpnet porter som blir brukt, men alikevell så har jeg dette problemet og da leste jeg at man kan slå av Upnp for å fikse dette problemet, men jeg kan ikke se noe Upnp valg på ruteren. Noen som kan hjelpe meg? Endret 5. mai 2010 av pacmaniac86 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 D50 er et modem. Modem sperrer ikke noen porter. Lenke til kommentar
pacmaniac86 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 D50 er et modem. Modem sperrer ikke noen porter. Beklager skrev feil i overskriften, jeg mener D-35 wlan ruter. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg aner ikke om D35 har UPNP eller ikke. Uansett så kan du manuelt sette opp porter og få portforward til å fungere. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1181008#entry14815577 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå