norhawk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg sitter med en laptop koblet til en 19" pc skjerm og en tv skjerm. På pc skjermen skal jeg sitte med mine vanlige arbeidsoppgaver, mens på tv skjermen skal jeg kjøre bla. powerpoint fremvisning. Problemet er at så snart jeg går over til annet program så stopper powerpoint visningen, må da innom den igjen, så kommer neste bilde, tilbake til annet prog. stopp igjen. Jeg er ikke veldig stødig på dette, så søker derfor hjelp. Hva må jeg gjøre for å få powerpointen til å gå hele tiden, samtidig som jeg jobber med andre program. På forhånd takk for hjelp. -N- Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Funker fint å få Powerpoint til å vise på skjerm #2, men tror ikke du klarer å få til å kjøre andre programmer samtidig. Til det formålet er bildevisningsprogrammer som f.ex IrfanView mer egnet. Men du må først konvertere fra powerpoint til bildeformat. Dette kan du bruke f.ex Bullzip PDF printer til. I stedet for å printe til pdf-fil så kan du velge å printe til mange bmp-bilder (eller andre bildeformater) og så kjøre disse som slideshow via IrfanView. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Litt usikker, men om man strekker skrivebordet over to skjermer og lar powerpoint ligge på høyre side mens man har noe annet på venstre side? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Mener at det er mulig hvis du har Windows 7 og Office 2007/2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå