vigrest Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei! Holder på med og innrede kjellerstua, og har kjøpt meg prosjektor, og har tv fra før av, Prosjektoren skal og tven står ca 3 meter fra hverandre. Men det jeg lurer på er ossen jeg skal klare og få både dekoder på tv og på prosjektoren, hva som er mest praktisk? Trenger jeg e spesiel type kabel? Noen som har noen tips eller forslag? Takker for svar? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Litt info om hvilken type kabel du bruker hadde jo vært fint Lenke til kommentar
vigrest Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Litt info om hvilken type kabel du bruker hadde jo vært fint Er ganske blank på området, men fra dekoderen til tven er det jo scart, så er jo tingen den at jeg skulle kobla dekoderen til prosjektoren samtidig som den er tilkobla tven, går det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har du SCART tilkobling på projektor? Du kommer nok ikke utenom å måtte sette deg inn i hva du har av utganger på dekoder, og innganger på TV og projektor. Hvis du har HDMI overalt så kan det vel løses med en splitter. Lenke til kommentar
vigrest Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Har du SCART tilkobling på projektor? Du kommer nok ikke utenom å måtte sette deg inn i hva du har av utganger på dekoder, og innganger på TV og projektor. Hvis du har HDMI overalt så kan det vel løses med en splitter. http://www.hjemmekino.no/database/projektorinfo.aspx?katalognr=100&view=spec Her ser du spesifikasjonene til prosjektoren, og her her et bilde også som du ser utgangene påhttp://www.audioholics.com/images/hd70rear.jpg Så det er ikke scart tilkobling på prosjektor. Har HDMI på prosjektor og tv, så da kan det gå med en splitter ja. Vil dette fungere bra da? og ikke få noe nedsatt bildekvalitet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Og du har HDMI på dekoder? Siden du bruker SCART fra den. Splitter er helt kurant. Det er jo en boks med elektronikk vi snakker om, ikke to kabler skjøtet sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå