IceX Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei alle sammen :wink: Jeg har fått fatt på en evo N600c maskin.. SÅ har jeg lagt inn cs på denne.. Men jeg får ikke brukt opengl. Jeg har leita en stund etter Driver til skjermkortet.. Men uten hell. Så nå lurer jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan få lastet ned disse. Jeg bruker windows2000 , har et ati radeon m6 mobility skjermkort. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 www.guru3d.com har en del ATI-drivere, ta en kikk i filarkivet deres så kanskje du finner noe fornuftig? :wink: Lenke til kommentar
IceX Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Har vært der... det finnes ikke der heller Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 her har du link til drivere. Du sa ikke hvilket skjermkort det er i din pc. så her er en del valg. men jeg regner med at du vet hvilket skjermkort du har. http://h18007.www1.hp.com/support/files/No...OsCat/20_2.html PS grunnen til at det ligger under hp, er at de to selskapene har slått seg sammen for ei god stund sida. Lenke til kommentar
vaernes Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 På bærbare henviser ATI til produsenten av maskinen, Compaq. Det er enkelt å finne fram til siste oppdaterte drivere til sin modell på HP sine sider. Legger en link til deg for sikkerhets skyld: http://h18007.www1.hp.com/support/files/Ev...te/20_2044.html Runar V Værnes Evo N610c 1,8 1GB RAM (merker ikke forskjell fra 512MB :-| ) Lenke til kommentar
IceX Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 altså driverene som ligger på hp/compaq sine hjemmesiden støtter ikke opengl Det er nemlig det jeg er på jakt etter Men tatt uansett Lenke til kommentar
vaernes Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kanskje ikke mobile M6 støtter Open-GL? Direct 3d skulle vel holde, ytelsen er nok ikke så bra uansett. Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå