MailMan13 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg installerte nvidia sine GLX drivere, editerte XF86Config4 slik som readme-filen sa (la til 'driver = "nvidia"' i devices og 'load glx' i modules) Når jeg booter og den skal til å laste KDE står bare skjermen og blinker i 10-15 sek før jeg blir kastet tilbake i teksmodus. Prøver jeg å skrive startx får jeg feilmeldingen "A display was found but no valid configuration" Lenke til kommentar
msh Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Skriv XFdrake(husk å skrive XF med store bokstaver og resten med små)for å komme inn på skjerm innstilling. Lenke til kommentar
mbi Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det er nok XFdrake Hvis en skriver "nvidia" feil så skjer det du opplevde eller hvis du ikke har fått instalert driverne riktig. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hadde vært litt lettere å hjelpe om du fortalte hvilken distro du kjører. Forskjellige distribusjoner har forskjellige konfigureringsverktøy. XFdrake er vel Mandrake Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Har nok Mandrake foreløbig ja... Det blir vel Red Hat snart, har hørt at det er bedre når man begynner å bli konfortabel. (kan ikke si jeg er det "akkurat" nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå