Toxo_Philite Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har et problem med at alt plutselig stopper opp når jeg spiller Warcraft III. Det er da ikke noe annet og gjøre en å starte maskinen på nytt med å holde inne av/på knappen. Jeg har ikke merket noe til dette problemet tidligere og jeg har brukt maskinen med nøyaktig det samme oppsettet i mange måneder nå. Oppsettet er: Hovedkort: Asus P5E Cpu: Intel Core 2duo E8400 3.00GHz Skjermkort: GeForce 9800 GTX+ Ram: 4Gb delt på 2 brikker fra Kingston Jeg har ikke installert nye drivere eller noe slikt de siste dagene, jeg har også målt temperaturen på systemet under spilling, jeg er ikke sikker på om den er for høy eller ikke. Cpu ligger på mellom 40-45 grader Skjermkortet ligger på mellom 65-75 grader Jeg er ikke sikker på om det er veldig høyt eller ikke, men jeg har som sakt ikke merket noe til dette problemet tidligere, og jeg går ut fra at temperaturen har vært så høy hele tiden. Dette skjer heller ikke hver gang jeg spiller, men det hender ofte, hvertfall en gang hver dag. Er det noen her som kan tenke seg til hva det er som lager dette problemet for meg? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 1: oppdater driveren din (gfx) 2: ta bakup av savene dine og reinstaller w3c 3: game on! Ta også en fysisk titt på skjermkortet ditt, er det mye støv for eksempel? KAN også være minnebrikken/ene dine, se om du får kjørt noe diagnostikk på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå