Lennz Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei, har nå tenkt å kjøpe med en ny mobil siden min gamle er "Fucked" up... Derfor lurte jeg på om noen har erfaring med mobilene samsung s5620 og s8000 Jet. Har tenkt igrunn ganske masse på valget mellom disse telefonene, men er da litt usikker på hvilken jeg skal velge! Hva er bra og hvilke ulemper finnes på disse telefonene? Er en av disse telefonene idet hele tatt et godt kjøp? Linker: Samsung S5620 : http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/S5620BLACK/samsung-s5620-monte Samsung s8000 Jet: http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/S8000BLACK/samsung-s8000-jet Takker for alle svar -Lennz- PS: Om dere vet av noen andre gode touchtelefoner uten abbonnement for 2000-3000 kr kom med forslag, det tar jeg gjerne imot Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva med en Samsung Galaxy Spica? http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/I5700BLACK/samsung-i5700-galaxy-spica Den er nylig oppgradert til Android 2.1. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du får Galaxy Spica til 1200kr med djuice/telenor. Bare be etter opplåsningskode etter du har mottatt tlf, og betal de mndlige avdragene. Har gjort det samme selv på 2 Spica-er, veldig bra mobil til en såpass lav pris. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Hadde helst tenkt med en mobil uten abbonnement Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg bruker fremdeles mitt onecall abonnement, men får trekk på 129kr/mnd for mobilen. Abonnementet til Telenor merker jeg ikke til. Men ja, du sparer 1200kr på det, men forstår viss du ikke vil ha abonnement =) Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Skjønner hva du mener ja Samtidig har jeg sett en del på HTC Hero som ser ut som en kjempe mobil! Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du får Galaxy Spica til 1200kr med djuice/telenor. Bare be etter opplåsningskode etter du har mottatt tlf, og betal de mndlige avdragene. Har gjort det samme selv på 2 Spica-er, veldig bra mobil til en såpass lav pris. må korrektere(eller hva det enn heter -.- ) dette : det er aldri billigere og kjøpe en mobil med aboman(eller hva enn det heter -.-), når du ber om oppløsningskode da betaler du det du skulle betalt i 12 måneder utover med en gang så... billigere, svar: nei! on topic: de er en jeg ville gått for vist jeg hadde hatt valget mellom de, jet, den har bedre skjerm,kamera,batteri osv... men vist du har råd . ta en desire skal jeg skrive hvorfor? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Du får Galaxy Spica til 1200kr med djuice/telenor. Bare be etter opplåsningskode etter du har mottatt tlf, og betal de mndlige avdragene. Har gjort det samme selv på 2 Spica-er, veldig bra mobil til en såpass lav pris. må korrektere(eller hva det enn heter -.- ) dette : det er aldri billigere og kjøpe en mobil med aboman(eller hva enn det heter -.-), når du ber om oppløsningskode da betaler du det du skulle betalt i 12 måneder utover med en gang så... billigere, svar: nei! Hei Jeg giddet ikke finne kilder men kan forklare hva som har skjedd med meg: -Kjøpte en spica låst til netcom supertalk til 199kr. Jeg betaler nå 129kr/mnd. = 1550kr ca Etter jeg mottok mobilen ringte jeg kundeservice og spørte etter opplåsningskode. Hun sendte meg mail umiddelbart etterpå med koden. -Kjøpte en ny spica fra telenor 499kr, + 49kr/mnd. Den var ikke operatørlåst. = 1200kr ca Jeg betaler selfølgelig fremdeles månedsgebyr, men KUN det. SIM-kortene ligger i en skuff. Flere på forumet har gjort det samme med det supertilbudet de hadde til spica. Håper dette gjor det klart for deg! Edit: du betaler kun bruddgebyr når du avslutter abonnementet, noe jeg IKKE har gjort. Endret 5. mai 2010 av hazzie Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Ja, skriv gjerne hvorfor:) Som sagt har tenkt en del på HTC hero nå idet siste, om du har noen erfaring, del den gjerne Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 her er grunnen: skjerm desire har amoled skjerm og hero har lcd noe som gjør at skjermen til desire bruker mindre bateri. oppløsningen er mye bedre på desire enn på hero. større skjerm på desire. batteri hero: Oppladbart litium-ion-batteri Kapasitet: 1350 mAh Taletid: Opptil 420 minutter for WCDMA Opptil 470 minutter for GSM Standbytid: Opptil 750 timer for WCDMA Opptil 440 timer for GSM desire: Batteritype: Oppladbart litium-ion-batteri Kapasitet: 1400 mAh Taletid: WCDMA: Opptil 390 minutter GSM: Opptil 400 minutter Standby-tid: WCDMA: Opptil 360 timer GSM: Opptil 340 timer vekt akkuratt 135 gram med batteri på begge. orker ikke å skrive mere så du kan se litt selv, men kan si at desire har dobbel så rask prosessor. htc hero htc desire Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 HTC Hero ligger jo for 2500 på nettbutikken til elkjøp nå, tror jeg ville gått for den om jeg skulle ha i denne prisklassen. Galaxy spica er også en god anbefaling. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 HTC Hero ligger jo for 2500 på nettbutikken til elkjøp nå, tror jeg ville gått for den om jeg skulle ha i denne prisklassen. Galaxy spica er også en god anbefaling. JA har faktisk sett at HERO har gått ned ganske mye i pris! Men da spørr jeg, HTC hero eller Spica? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå