Cognomen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hmm. Hvor skal jeg begynne? Waking The Fallen var ikke så ille, men det er vel det eneste brukbare de har utgitt etter min mening. Den nasale syngingen og de evigvarende klisjeene blir rett og slett for mye for meg. 1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hahaha, hvem sa noe om immortal? Takk for en god latter, så på første resultatet på youtube. Fyfaen så sinnsykt gøy! så ut som en slags kommedie, men at det samtidig er slik de vil framstå? haha, huff. Immortal var forøvrig sykt ekkelt band, ekkel vokal som jeg kun ser for meg hardcore og mørke mennesker hører på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 @legit: Tenker du hadde likt å treffe Abbath privat. For en bamse. :> Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hahaha, hvem sa noe om immortal? Takk for en god latter, så på første resultatet på youtube. Fyfaen så sinnsykt gøy! så ut som en slags kommedie, men at det samtidig er slik de vil framstå? haha, huff. Immortal var forøvrig sykt ekkelt band, ekkel vokal som jeg kun ser for meg hardcore og mørke mennesker hører på. Hvorfor ser du for deg at kun "hardcore og mørke mennesker" hører på Immortal? Den vanlige mannen i gata kan like det. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hahaha, hvem sa noe om immortal? Takk for en god latter, så på første resultatet på youtube. Fyfaen så sinnsykt gøy! så ut som en slags kommedie, men at det samtidig er slik de vil framstå? haha, huff. Immortal var forøvrig sykt ekkelt band, ekkel vokal som jeg kun ser for meg hardcore og mørke mennesker hører på. Hvorfor ser du for deg at kun "hardcore og mørke mennesker" hører på Immortal? Den vanlige mannen i gata kan like det. Nja, eg er ein svoren Immortal-fan sjølv, men Abbath og Demonaz har sjølv sagt gjentatte gongar at musikken deira ikkje er for "mannen i gata". Det sagt så er nok det nyaste albumet betydeleg enkalre for mannen i gata å like, litt synd, likte betre albuma før Northern Darkness. Personleg er eg verken hardcore eller mørk, litt skrudd kanskje . Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Immortal har holdt på lenge og er jo "tr00", men de har med tiden blitt en parodi på seg selv, fordi de fortsatt tror de er skumle som kirkebrennerne på starten av 90-tallet var, da alt var blodseriøst. Endret 5. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Immortal har holdt på lenge og er jo "tr00", men de har med tiden blitt en parodi på seg selv, fordi de fortsatt tror de er skumle som kirkebrennerne på starten av 90-tallet var, da alt var blodseriøst. De er jo selvironiske Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Immortal har holdt på lenge og er jo "tr00", men de har med tiden blitt en parodi på seg selv, fordi de fortsatt tror de er skumle som kirkebrennerne på starten av 90-tallet var, da alt var blodseriøst. De er jo selvironiske Det er sant. Det er enda verre med dem som ikke er det… Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Synes Avenged Sevenfold er helt greit. Men bare lurer på... Skjønner at A(avenged) 7 (seven) men skal liksom X bli fold Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jupp, var enten Tromissen eller Gitaristen som kom på forkortelsen rett etter de bestemte navnet Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jupp, var enten Tromissen eller Gitaristen som kom på forkortelsen rett etter de bestemte navnet Gir oss andre bare enda et eksempel på bandets manglende kreativitet, spør du meg. *harr harr* Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Haha, var på Iron Maiden på Hovin i fjor.. Husker vi stod i kø og kom i kontakt med gjeng gutter og han ene hadde Avenged Sevenfold t-shorte. Alle i hans gjeng og vår gjeng mobba han. Mange av oss hadde ikke en gang hørt om dem men fant fort ut at de var emo, derfor likte ikke vi dem heller. Så kom de på scena for å oppvarme for Iron Maiden.. Vi spørte hverandre hvem i helvete det var som sang fordi de var knall og absolutt ikke emo på scena, siden det har jeg hørt på AS og så har resten av gutta jeg var med, min personlige mening var at de faktisk var bedre en Iron Maiden. Så at så mange har så mye imot AS her syns jeg er rart. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvis det er noen trøst; Jeg liker ikke Maiden heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hæ? Avenged Sevenfold BEDRE enn Iron Maiden på Valle Hovin? Du tuller nå, sant? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Musikk er så subjektivt at det er umulig å trekke konklusjoner. Selv er ikke Avenged sevenfold min type musikk. Haters gonna hate. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dritkjedelig konklusjon, det der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jau. Selvfølgelig er smak innen musikk subjektivt, men om man skal trekke frem det hele tiden er det jo ikke noe poeng å diskutere noe som helst. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Iron Maiden lager ordentlig og orginal musikk, og har en vokalist som kan sakene sine. Avenged Sevenfold er for pyse for metall-sjangeren og er derfor inne i "pop-punk" eller "emo" som det heter. Denne sjangeren suger hesteballe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jau. Selvfølgelig er smak innen musikk subjektivt, men om man skal trekke frem det hele tiden er det jo ikke noe poeng å diskutere noe som helst. Da er vel konklusjonen at det ikke er noe å diskutere. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du er dritkjip gavekort. konklusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå