Gavekort Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Aldri vært noe særlig fan av screamo eller alt som inneholder ordet "core". Skal det være metall, så skal det være tungt, nordisk, instumentalt og mørkt. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Aldri vært noe særlig fan av screamo eller alt som inneholder ordet "core". Skal det være metall, så skal det være tungt, nordisk, instumentalt og mørkt. Nordisk metal blir fort kjedelig. Man veit nesten ikke når det er ny sang. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det samme kan en si om Avenged Sevenfold, det blir (veldig) fort kjedelig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 ^ Tok 3 år for meg Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ^ Tok 3 år for meg Gratulerer? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vel, hadde In Da Club gått 24/7 hadde jeg nok blitt nødt til å fike til han. En trussel fra deg tar jeg ikke seriøst, aldri. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Np, bare injiserer noe i søvne. Endret 17. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) God musikk er bra fordi det ikke suger eselballe og høres ut som klynk fra en misbrukt hund. Slik som Avenged Sevenfold høres ut. FACEPALM. Det må være det verste argumentet jeg noen gang har hørt, virkelig. Endret 17. mars 2011 av TENTPOLE Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 ^ Tok 3 år for meg Har hørt på de i 2 år nå, og jeg er fortsatt ikke lei. Tror det tar hvertfall ett år til for meg før jeg går lei. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 har hørt på de i ett og et halvt år nå, begynner å bli litt lei. Har faktisk gått over til dubstep Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Slapp av, du kommer dit. 1 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 siterer Pokey: "god musikk er bra fordi det ikke suger eselballe". WELL DONE... 1 Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hørte på Avenged Sevenfold før, men det var før jeg fant ut at fanbasen deres består av fjortiser. Altfor mainstream for meg. Nå hører jeg bare på musikk som det er sosialt akseptert å høre på, eller musikk som ikke finnes enda. Gud hjelpes om noen på internett sier at musikksmaken min er rævva! /hipster out Endret 31. mars 2011 av waddaf 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hørte på Avenged Sevenfold før, men det var før jeg fant ut at fanbasen deres består av fjortiser. Altfor mainstream for meg. Nå hører jeg bare på musikk som det er sosialt akseptert å høre på, eller musikk som ikke finnes enda. Gud hjelpes om noen på internett sier at musikksmaken min er rævva! /hipster out what? Endret 31. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Thennis Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ikke noe imponerende eller nytt med gruppa. Falloutboy, The Used, MCR har gjort det før og jeg får nickelback vibber av det. Sier ikke at musikken er lik Nickelback men det gir meg samme inntrykk og jeg syntes det rett og slett er no dritt. Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ikke noe imponerende eller nytt med gruppa. Falloutboy, The Used, MCR har gjort det før og jeg får nickelback vibber av det. Sier ikke at musikken er lik Nickelback men det gir meg samme inntrykk og jeg syntes det rett og slett er no dritt. Hør på de første albumene; Sounding the Seventh Trumpet & Waking the Fallen. Ikke mye Nickelback-ish der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kom uheldigvis over en musikkvideo som ble postet i Metal-tråden for en stund siden, nysgjerrig og dumdristig eg var så trykket eg på play... Ørene mine blødde, eg gråt syre og eg pisset spy Beklager, men dette her var rett og slett ingenting for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå