Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) EDIT: Byttet tråd tittel fra Hvorfor hater diskusjon.no Avenged Sevenfold? til Hva er galt med Avenged Sevenfold? Ble tråkket på, skjelt og blitt beordret til å få meg en bedre musikk smak etter jeg nevnte A7X i metal tråden. Og folk var ikke så glade i dem i Forumkaféen heller Så hvorfor? Og ikke bare: A7X suger rass. Håpløst å høre på. Ja, de har gått mainstream Hvorfor? Endret 17. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fordi de, som sagt i Forumkaféen, suger RASS. Mer er det ikke å si Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er ikke det emobandet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Er ikke det emobandet? Kanskje de kler seg emo og ser emo ut, men musikken er ikke emo Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Fordi de er dårlige? Jadajada! Jeg har hørt det mange ganger! Men hvorfor! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er ikke det emobandet? Jo, du vet, de der emosutreposerne. De har en lekse eller to å lære av denne karen: 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har konsulert med en emo, og det er helt klart emo musikk. Hver sin smak sier jeg. Likte å høre på disko jeg på ungdomsskolen, ble litt små erta for det Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Derfor Haha :!: Gammalt bilde da, men det er vel ingen excuse. Litt nyere Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er deres personlige mening at de er dårlige. Musikk er veldig subjektivt. De klarer ikke hoste opp noe objektivt som sier de er dårlige. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Syntes ikke de så noe bedre ut på ditt bilde, Zoro. For å oppsummere: Metal: IKKE Metal: 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nå ser jo ikke Immortal akkurat så mye bedre ut. Alt av klær, image etc innen metal er stygt. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg skjønner at folk hater at dem har gått mainstream, men personlig så synst jeg de lager konge musikk! (nei, jeg er ikke en wannabe - metal fjortizz) Det at de har blandet inn fengende popish refreng i sangene sine er noe som mange folk ikke tåler. Også det at Shadows gikk fra å skrike i ekte metal stil til å synge er noe som irriterer mange. Et emo-image og corny kallenavn er jo også en faktor for hat. Som sagt digger jeg musikken deres, og gir god gammaldags faen i hva andre syns om det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis du ønsker å få en objektiv mening, så oppsøk en lyd ingeniør, sørg for at personen også klarer å holde seg objektivt også. lettere sagt enn gjort, hehe. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Men er musikken automatisk dårlig fordi de kler seg stygt og ser emo ut? 1 Lenke til kommentar
Zucchini Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Nå ser jo ikke Immortal akkurat så mye bedre ut. Alt av klær, image etc innen metal er stygt. Agreed. Minner om en slags Kaptein Sabeltann for voksne. Jeg misliker AS av samme grunn som jeg misliker AC/DC: Vokalen er slitsom å høre på. Blir bare irritert Endret 4. mai 2010 av Zucchini Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Syntes ikke de så noe bedre ut på ditt bilde, Zoro. For å oppsummere: Metal: IKKE Metal: Metal, jern eller kobber, det går for det samme Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Men er musikken automatisk dårlig fordi de kler seg stygt og ser emo ut? Hehe, skal prøve å gi litt mer konstruktiv kritikk. Ingen band kan måle seg med Immortal når det gjelder image Avenged Sevenfold er i mine øyne gørrkjedelig. Får ingenting ut av det. Blir nesten provosert av å høre på det, fordi det er så utrolig tamt og kjedelig. Det er veldig mye av roligere metal som jeg elsker, men det Avenged Sevenfold driver med har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg skjønner at folk hater at dem har gått mainstream, men personlig så synst jeg de lager konge musikk! (nei, jeg er ikke en wannabe - metal fjortizz) Det at de har blandet inn fengende popish refreng i sangene sine er noe som mange folk ikke tåler. Også det at Shadows gikk fra å skrike i ekte metal stil til å synge er noe som irriterer mange. Et emo-image og corny kallenavn er jo også en faktor for hat. Som sagt digger jeg musikken deres, og gir god gammaldags faen i hva andre syns om det. Jeg mener at Waking The Fallen er det beste albumet, og Sounding The Seventh Thrumpet er ikke langt bak (og det er på toppet av handlelista ) Og Diamonds In The Rough er det desidert dårligste For pop'ish, er derfor spent på hvordan det neste albumet blir ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå