Bob Dick Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hei. Føler meg litt dum som ikke får det her til, men msn vil ikke logge meg inn. Får ikke opp noen feilmelding heller, bare spørsmål om jeg vil sende feilrapport eller ikke. Har den nyeste versjonen av Windows Live Messenger, og har prøvd å avinstallere / reinstallere den et par ganger uten at noe har skjedd. Noen som har vært borti det her? Fant denne siden, men den var ikke mye til hjelp Takk på forhånd for evt. svar Endret 4. mai 2010 av Bob Dick Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei. Føler meg litt dum som ikke får det her til, men msn vil ikke logge meg inn. Får ikke opp noen feilmelding heller, bare spørsmål om jeg vil sende feilrapport eller ikke. Har den nyeste versjonen av Windows Live Messenger, og har prøvd å avinstallere / reinstallere den et par ganger uten at noe har skjedd. Noen som har vært borti det her? Fant denne siden, men den var ikke mye til hjelp Takk på forhånd for evt. svar Er klokke og datoen på pc'en rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå