T-erje Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei, jeg har et problem med at iphonen min har låst seg på eplet når jeg skal skru den på. Det kommer "loading" merke som stopper, som ikke snurrer rundt i ringen hvis dere forstår hva jeg mener. Jeg kan skru den av ved å holde inne hjem og knappen oppe, men når jeg skruer den på igjen skjer det samme igjen. Jeg har prøvd å googla for å finne ut av det, men finner ingenting som funker, å pcen finner ikke iphonen om jeg kobler den til pcen. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. En ting til, etter den har stått på eplet en stund blir iphonen skrudd av og på igjen og går tilbake til sånn den var. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hmm, beste man kan prøve er jo å gjenopprette, men når du ikke får kontakt med iTunes burde du kanskje kontakte butikken hvor du kjøpte den Lenke til kommentar
T-erje Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Hmm, beste man kan prøve er jo å gjenopprette, men når du ikke får kontakt med iTunes burde du kanskje kontakte butikken hvor du kjøpte den Bestilte den på nett Lenke til kommentar
T-erje Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Problemet er løst etter sikkert 10-20 forsøk å få den i dfu mode prøvde jeg en siste gang nå fordi jeg kan bare ikke gå tilbake til mobil med taster igjen, å da ville den plutselig gå i dfu mode alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå