Gå til innhold

Hvor kan jeg selge ps2 + spill og hvor mye kan jeg forvente?

Anbefalte innlegg

Hei, det jeg har tenkt å selge er:

- En ps2 konsoll med alt utstyr pluss en ekstra håndkontroll (akkurat lik den som fulgte med) og et minnekort.

- 18 ps2 spill (kan ramse opp titler hvis det er nødvendig)

- Evt. noen pc-spill (ca 10, kan også si hvilke hvis det blir nødvendig)

Jeg har hørt at man kunne bytte gamle konsoller med spill og få rabatt på f.eks xbox 360 på gamestop før, men gjelder dette ennå? Det jeg helst vil er å få byttet alt dette mot en xbox 360 elite og evt spill hvis jeg har penger til overs. Går dette an på game(.no)? Hvis ikke, er det noen plasser der jeg kan få mest mulig ut av ps2en med spillene? Tenker kanskje på finn.no, men har ikke så lyst å betale for en anonse som kanskje blir stående flerne måneder før det skjer noe med den. (Kan ta imot tilbud via pm hvis det ikke bryter med noen regler her på forumet?)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Qxl og Finn har ganske stor aktivitet rundt spill/spillkonsoller.

Hvis du ikke overpriser ting så forsvinner de ganske fort derfra, sjekk hva andre selger for og legg deg rundt samme nivå.

Prisnivå for en PS2 med 18 spill vil ligge på opp mot 1300-1500kr litt avhengig av hva slags titler du besitter. Det kan være en ide og sette sammen en pakke med PS2 + noen av de bedre spillene og selge den for seg og så selge resten av spilla løst.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

noen andre? har som sagt sett at du tidligere kunne dette på gamestop, men vet ikke om tilbudet gjelder ennå. Man kan også selge pc og ps2 spill på game, men vet ikke om jeg kan bytte inn ps2en i tillegg. Noen som vet om det går?

Lenke til kommentar
FAQ

Spørsmål: Kan jeg bytte eller selge mine spill, konsoll og tilbehør til dere?

Svar: Ja, vi kjøper , selger og bytter brukt. Vi kjøper til og med ripete og, i noen tilfeller, ikke fungerende disc'er da vi sliper de.

Oi så dum jeg er :tease: men kommer jo an på om det blir nok til en xbox 360 siden det ikke står noe tilbud angående bytte ps2 + xspill mot xbox da men kan jo spør.

Lenke til kommentar

Du vet det kanskje fra før, men du kan ikke selge/bytte PC-spill på gamestop, de tar kun mot konsollspill. Hvis du har noen filmer du vil bli kvitt, så kan du legge de også i haugen, da kommer du kanskje nærmere prisen på en 360. :)

Lenke til kommentar

Du vet det kanskje fra før, men du kan ikke selge/bytte PC-spill på gamestop, de tar kun mot konsollspill. Hvis du har noen filmer du vil bli kvitt, så kan du legge de også i haugen, da kommer du kanskje nærmere prisen på en 360. :)

ja det er litt dumt, men kan jo evt selge pc spillene på finn.no eller noe :)

Endret av Ferd!s
Lenke til kommentar

men ca hvor mye får jeg for et ps2 spill da? Rund 10 kr eller mer? Og hvor mye kan jeg forvente for ps2en + en ekstra håndkontroll + minnekort? Bare sånn ca altså :) (og ja jeg vet det varierer fra hvilket spill det er, men sånn ca gjennomsnittlig hvor mye kan jeg få for et spill)

Lenke til kommentar

Hvis du skal selge den på Gamestop kan jeg vel se for meg at du får en 200-400 kroner for ps2en, ikke at jeg vet dette da :)

Ville heller prøvd meg på finn.no elns, og prøvd å solgt den for en 700-900 kanskje, hvis du selger med spillene ville jeg prøvd 1200-1400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...