osloru Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei. Kjenner en som har oprettet et AS firma. Firmaet hans selger sjøprodukter til Russland. I dag spurte han meg om jeg kunne hjelpe ham med å finne personen som kan ta seg av å finne kunder, ordne kontrakter mellom partene og for å gjøre firmaet mer aktivt på markedet. Hvem skal jeg søke? Jeg vet hva dette yrke kalles på russisk, men google oversetter det ikke til norsk Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Head over fishing and controlling services? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Head over fishing and controlling services? Edit: Du kom meg i forkjøpet gitt Endret 4. mai 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Financial and coustomer director? Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Markedsleder/Marketing Manager Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Upper leader over the general drifting and original business operations with structure and overall expertise. Lenke til kommentar
varus Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Produkteksponeringskonsulentrådgiver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå